SpaceJet má zpoždění, verze M100 je ale již připravena pro první let

SpaceJet M100, nové regionální proudové letadlo. Foto: MitsubishiSpaceJet M100, nové regionální proudové letadlo. Foto: Mitsubishi

Společnost Mitsubishi Aircraft přiznala další zpoždění ve vývoji svého letadla SpaceJet M100. Podle posledního prohlášení ale již pokročila příprava nového

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zdeněk

Bude to zajímavá alternativa k embraerům. Využití najde jistě i jinde ve světě, nejen v USA. I u nás by se jistě dobře uplatnil.

Pražák

U nás těžko, ČSA/SW už vsadila na A 220 alias Bombardier CS.

Zdeněk

A 220 má oproti M100 nebo Embraeru 175 téměř dvojnásobnou sedačkovou kapacitu. M100 by byly důstojnou náhradou za končící ATR-72

Pražák

Ti je sice pravda, ale právě A220 budou u ČSA nahrazovat ATR.

Zdeněk

A220 nebudou nahrazovat ATR (ty nebudou nahrazeny ničím), ale A-319….Uvažte: pokud se na některých linkách nedařilo naplnit kapacitu ATR, nemá smysl tam nasazovat větší A220!

Pražák

Vycházím z prohlášení ČSA/SW, že linky doposud obsluhované turbovrtulovými letadly typu ATR budou postupně obsluhovány letadly typu A 220. Toť vše, jestli to dává smysl či nikoliv myslím nedokáži posoudit ani já a ani Vy. To už je na úvaze vedení ČSA/SW. Tedy, abych se vrátil k předmětu diskuse, to, že bychom v nějaké dohledné době viděli Space Jet v markingu ČSA/SW je velmi nepravděpodobné.

Honza D.

Zdeněk možná myslí relace KarleVarle – Brno nebo Ova – ČB. 🙂

Nekdo

A mezinarodni z Brna do nejakeho rozumneho hubu…

Zdeněk

Proč ne? Nakonec, nejen z Brna, ale i z Ostravy.

Zdeněk

To zcela jistě ne, to napadlo vás, ne mě. Ale např. linky z PRG do Budapešti, Varšavy, Záhřebu, Lublaně, Hamburku, Hannoveru, Mnichova, Bratislavy, Košic, Bukurešti….prostě všude tam, kde by se provozování A220 nevyplácelo.