Soutěž na půlmiliardovou proměnu brněnského okruhu u výstaviště vyhrál IMOS
Bauerova ulice v Brně. Foto: Google Street View
Do soutěže přišlo šest nabídek, výsledná cena je nižší než odhad.
Do soutěže přišlo šest nabídek, výsledná cena je nižší než odhad.
Důvodů k neradosti ze špuntů je dost ale vše špatné pro něco dobré. Brno to potřebuje jak sůl. To samé 6ti proudou D1. Potud fajn. Dlouho mi ale hlava nebere otřesný stav úseků křižovatky Úzká-Uhelná a celá ul.Uhelná. Dále Bratislavská u divadla Radost – to je ku*va tak velký problém tam hodit 10-15m povrchu na ty rigoletta ?? a Dornych od Křenky po staré Tesco. Dalo by se pokračovat třeba Kamenný Vrch – Bosonohy, Černovická, Bystrcká, Stará dálnice …. Co to je tvl. za sleponě na ŘSD a na městu a BKom , že na to nikdo léta nesáhnul ???… Číst vice »
Tak snad se s tím kluci z IMOSu popasujou.
Jen se začínám bát jara. To tu budou 3 akce za sebou Žabovřeská-Bauerova-Poříčí. V Židenicích Provazníkova-Tomkáč a z druhé strany Mosty na otokara Ševčíka. No a jestli se rozjede rozšíření D1, tak dostat na jih Brna bude peklo.
To už je takový brněnský folklor. Jeden rok to bylo takové peklo, že o tom vznikl dokument. (Youtube – Vůdce vs. rozkopané Brno).
To bude jeden krásný špunt – od tunelu v KrPoli až po Zvonařku !
zrovna Bauerova zvládne v pohodě převést dopravu v režimu 1+1 bez zdržení (jsou tam poloviční intenzity dopravy oproti Žabovřeské),
Horší je vedení 1+1 po Poříčí i přes křižovatku s Vídeňskou kvůli stavbě nábřeží, kde se ale už nějakou dobu skoro nic neděje
A diať ani nebude, keď sa im tam podarilo doj*bať 3 mosty.
nezvládne – v létě bude obvyklá oprava tunelu/ů v Pisárkách a to se pak budeme za bříška popadat !
Chápu to dobře, že 44/84 budou najíždět/vyjíždět na tu obslužnou komunikaci hned za zastávkou Pisárky, tj. na dnešní odbočce k bráně 10, zhruba takto? https://mapy.cz/s/jalupefelo
Přesně tak to bude, akorát na vratné rampě přibudou semafory kvůli kolizi odbočení na cajzlovskou radiálu x sjezd na novou Bauerovu.
Mně bude pro začátek stačit, když na rampě zmizí to svedení do jednoho pruhu za otočkou k nájezdu do tunelu. Taky by mohli umožnit najíždět na levý pruh rampy směr Praha z průběžného pruhu (tzn. levý rovně, prostřední rovně nebo doprava do levého pruhu rampy, pravý do pravého pruhu rampy), protože když je nájezd na rampu ucpaný všemi, co chtějí doprava směr Koh-Pis-zkrátit si čekání směr KrP, tak stejně ti, co chtějí do tunelu, je objíždějí přes průběžný pruh. Pravda, hrozí stejně jako v jiných místech, že vychcan se bude tvářit, že chce levým na Prahu, aby na vrcholu rampy… Číst vice »
Ó hurá!
Opraví se propadené kanály, odpadne odbočování k páté bráně přes plnou, také se snad zruší ty dva přechody a ta bizarnost s padesátkami a šedesátkami, kdy jednou je omezení z 60 na 50 značeno jako omezení na 50 a o půl kilometru dál tatáž situace značená jako konec šedesátky. Jdem si myslel, že to nejde, no ale úřední logika se na smysl neptá.
Ale jako celek dobrá zpráva, takže ty dva roky rád vydržím. A pak se začne kopat tunel Červený kopec, ne? 🙂
Ano, přechody pro chodce budou nahrazeny lávkami a rychlost bude sjednocená na 60 km/h.
Jen na 60? A není to na skorodálnici málo?
Upřímně onu by prospělo celému VMO i dalším „radiálám“, kdyby měly sjednocenou rychlost třeba právě na těch 60 km/h a ne střídání kousek tak, kousek jinak…k tomu úsekové měření rychlosti a detekce bezpečné vzdálenosti mezi vozidly a třeba by se konečně jezdilo bezpečně a ohleduplně třeba jako v Rakousku. A pokud ne, tak by aspoň byly příjmy do rozpočtu.
Spíš by bylo vhodné sjednotit normy a technické parametry těch jednotlivých staveb. Jinak 60 je málo, dal bych 70. V rakousku se jezdí ohleduplně jen kolem velkých měst 😉
Az se zacne kopat tunel Cerveny kopec, tak se tento usek bude zase predelavat, protoze se musi zvednout na estakadu. Alespon zcasti.
Mnoho lidi, ale tvrdi, ze ten tunel se kopat nikdy nebude. Pak ale nechapu, kam bude veden VMO, protoze ve stavajici trase se stretne s novym nadrazim a novou mestskou ctvrti…
Po výstavbě tunelu Vinohrady a celého východního segmentu VMO včetně bratislavské radiály bude funkci jižní části VMO plnit v té době už rozšířená D1 od Exitu 196 po 190. Regulérní jižní část VMO jen tak nebude a pokud ano, tak jen část mezi Hněvkovského a Heršpickou
Prešpurská radiála bude hooodně tvrdý oříšek už proto, že je závislá na odsunu role a její umístění do farmy Ráječek taky není úplně bezproblémové. Takže VMO bude nejspíš dlouho začínat/ končit na Mariánském náměstí, což nepovažuju za nějakou tragédii.Že je komunikační propojení mezi Heršpickou a Kšírovou (pracovně řečeno) potřebné jako sůl, o tom žádná.
Asi mate pravdu, toto bude pravdepodobne reseni.
Super, už aby to tam bylo celé hotové ….. jak je vidět, toho špuntu v Pisárkách se jen tak nezbavíme ….
Díky této stavbě konečně zmizí nesmyslné semafory na vjezdu/vájezdu do/z areálu DPmB, ale zase přibude jeden na vratné rampě.
Jsou k tomu prosím nějaké bližší detaily, jak to tam bude řešené? Díky předem.
Zde je plánek: https://zabovreska.webnode.cz/l/bauerova-ulice-v-brne-projde-rekonstrukci-za-ctvrt-miliardy/ (ten který je dole)