Soutěž na část dopravců v Pražské integrované dopravě opět stojí, tentokrát se nelíbí Busline

Solaris Urbino v barvách PID na Černém Mostě. Foto: Jan SůraSolaris Urbino v barvách PID na Černém Mostě. Foto: Jan Sůra

Busline požaduje zrušení soutěže, u které Praha vybrala vítěze už loni v červnu.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Gwann

Busline se nám mění ve Vodu z Teplic české autobusové dopravy…

Ti hoši si nedají pokoj, dokud neskončí v uschovne…

Kuba

Část 3 se mi jeví na první pohled jako dost pochybná. Určitě se soutěžila v jednom svazku dvojice 143 a 155? Vždyť je to každé úplně jinde a má úplně jiné parametry.

Radek

To bude 146, už se to tu u jednoho z minulých článků tuším řešilo.

vlada749

Bus Line. Problémová firma od počátků soutěží, viz zrovna na ústecké to podèlala totálně. Místo 40 ti minutové cyklu i dvouhodinový, telefony byly zticha. Napadla soutěž ve Zlínském kraji, byť nebyla účastníkem. A bude kopat i dàle.

XYZ

Bus Line napadla nedávno soutěž v Jablonci, ačkoli sám neměl o další provozování MHD zájem a řízení se ani neúčastnil. Nabídku podala jen „jejich“ AD Podbořany, která ovšem výsledek akceptovala. Tady se jen ukazuje jaké konexe a jak dlouhé prsty pan Vařil má.

Bob

Tak zrovna to je celkem logické, že podmínky napadne ten, komu nevyhovují. Ale jinak je to samozřejmě složitější hra.

Zbyněk

Naštěstí v Ústeckém kraji jsou problémy s dopravci minulostí, většina lidí je u krajského dopravce spojkoná, jak zaměstnanci, tak i cestujících. Ovšem ÚOHS se zase řeší ohledně nákupu vlastních vozů. Podle mě by měli zkusit nákukp nových vozů například na Ukrajině, cena jednoho vozu je tam totiž o dva miliony nižší, to znamená, že ÚOHS by musel zakázku povolit a Ústecký kraj by mohl mít vlastní autobusy s lepší výbavou a cena by byla přiměřená, skončilo by to přetahování na českém trhu.

XYZ

Rafaj je jedna ruka s Vařilem, takže bych se nedivil, že Bus Line ten nákup přes ÚOHS úspěšně zablokoval.

a8n

Naštěstí už jen rok.

MiZun

Cena na Ukrajině za stejný bus opravdu není o 2 miliony nižší. A pokud občanům v Ústeckém kraji nevadí, že kraj platí za jeden km o cca 10 Kč více než v jiných krajích, kde proběhly regulérní soutěže, tak super, ale ať si potom nikdo z tohoto kraje nestěžuje, že nemají peníze třeba na školství a podobně.