Soutěž na bateriové trolejbusy pro Ústí zrušena. Důvod? 25 centimetrů karosérie
Trolejbus Škoda 31Tr SOR v Hradci Králové. Autor: Radim Holiš, Wikimedia Commons, CC BY-SA 3.0 cz, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=34224449
Cestující v městské dopravě v Ústí nad Labem si budou muset na první parciální trolejbusy počkat o něco déle, než
Když by se nepočítala tolerance, tak 27Tr mají 18 000mm, čili SORy jsou oproti nim o 75 cm delší, 25Tr 17 900mm = 85cm a to už je skoro metr rozdíl…
Ono to bude tím, že tady nikdo nechce SOR, než-li kvůli nějakým 25ti cm. Já se jako vůbec nedivim…
V Ústí lze těch 25 centimetrů „obhájit“ malými kruhovými objezdy, které vozidlo musí projet
Spíš to budu dojem ze vítěz uz byl dopředu znam.. .
Vítěz dodávky trolejbusů je vždy dopředu znám – ŠE.
já bych to obhájil malou dílnou.