Soud zamítl žalobu RegioJetu na FlixBus za údajné predátorské chování
Flixbus versus Regiojet. Kdo nakonec bude ten vzadu? Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Tuzemská skupina Student Agency, která provozuje autobusy pod značkou RegioJet, neuspěla u soudu se svou žalobou na konkurenční německý FlixBus.
To je zajímavé že najednou regiojet se chtěl soudit s Flixbusem , přitom co si pamatuju když Regiojet začínal na lince Vary – Praha nasadil jízdné 50 kč a vytlačil tak dopravce Letušku, která jezdila na této lince první a to bylo v pořádku že regiojet vytlačil dopravce a díky tomu že řadu let regiojet neměl na této lince konkurenci nasadil pětinásobný ceny, jen díky Flixbususu musel zlevnit a ještě jedna věc dříve nestihl ani na této lince pobírat cestující hlavně že vykládají že jsou připraveni posílit spoje a do dnes se tak nestalo proto jsem rád, že má Regiojet… Číst vice »
Až Radima to marné soudění se přestane bavit a rozhodne se jít do zaslouženého důchodu, prodá autobusy komukoliv a přestěhuje se na vlastní ostrov, budeme se ještě všichni divit. Měli bychom si připomínat, kdo se konkurencí ČD a dalším zasloužil o kulturu cestování, co tu teď máme a které bychom bez něj těžko dosáhli. V mnohém je to tvrďák, za šéfa bych ho nejspíš nechtěla, ale to, co mu dělá korporát Flixbus je mi už silně proti srsti. Takže s Flixem zásadně nejezdím a naopak podporuji RJ a SA (vlaky RJ děti milují). Fandím mu. 😉
Tak hlavně, že v tom má Ondrůj jasno, další samozvanec na výklad českého práva.
Jenže kdyby ti Žluťáci přestali jezdit, on vám ten Flix ty dumpingy dá zpětně zaplatit, to bude žůžo….
Takže ve výsledku +20-30% před jeho vstupem. Ale část substrátu se vždycky na takovou blbost chytí. Bohužel. Naštěstí část substrátu používá i hlavu, na čemž si do jisté míry Flix naběhnul.
To nevěřím když regiojet vytlačil konkurenci na lince Vary Praha stál 179 kč a když začal jezdit flixbus najednou stáhl ceny na 119 kč prostě i Regiojet potřebuje konkurenci jinak by jsme se nedoplatili je to také vychovaný český podnikatel jako každý druhý u Nás
Ač se jistě jančurobijci uslintají blahem, bohužel působí to poněkud zvláštně a ne moc konzistentně, když on sám dostal za údajný dumping vůči Asianě flastr pět miliónů a dalších 12 mega jako náhradu škody
důležité je postavení aktérů na trhu a případně jejich velikost
No tak zrovna RJ je proti nadnárodnímu flixbusu lokální trpaslík
Na Letnou! Nezávislá justice, to sotva.
Zapomněl Radim, jak jezdil za korunu nebo za kolik to bylo? 😉
Radim sice jezdil za korunu a prováděl podobné vylomeniny i jiným, ale nedělal to rok a déle. Je rozdíl, když vstupujete na linku a chcete si cenovými nabídkami urvat v prvních týdne (max. měsících) svůj díl, proti tomu, když tu linku dlouhodobě provozujete za podnákladové ceny.
Hlavní rozdíl je, jestli máte dominantní postavení nebo ne. Dominant jezdit za podnákladové ceny nemůže, protože by se jednalo o naplnění skutkové podstaty zneužití dominantního postavení. Student Agency byl na lince Praha – Brno tehdy dominant, zatímco FlixBus nikdy v ČR na žádné dálkové lince dominantního postavení nedosáhl, takže jezdit za podnákladové ceny patrně může.
Kdy Praha – Brno autobusy dominovaly nad vlaky?
tak hlavně za korunu jezdil asi 14 dní když mu liberecké ČSAD protiprávně bránilo vjezdu na nádraží, za což samo posléze dostalo dva milióny pokutu
Tak do veřejnosti asi nějaký mediální poradce poslal tu historku o protiprávním vjezdu do stanoviště ČSAD Liberec. Ve skutečnosti to byla hádka, jestli SA má nárok zadarmo vjíždět na pozemek ČSAD Liberec, na kterém to stanoviště bylo. Takže ne právo, ale škudlení. Drobný rozdíl.
Víte, že v této věci existuje pravomocné rozhodnutí ÚOHS?
Tohle neokecáš.
Tohle je proste fakt a ze jste hlupak, ktery to nedokaze pochopit, za to RJ nemuze
Jančurovi jeho vlastní meducína očividně nechutná.
Dej si medicinu hlavne ty
Bude-li se nazývat třeba „Jančura na dně“, tak si ji dám i já docela s chutí, a klidně i několikrát denně-
Existuje rozsudek podle kterého cena ČD 35Kč Praha-Brno byla naprosto v pořádku 🙂
Máte spisovku, prosím?
Pokud takových jízdenek bylo v prodeji pár procent, tak to klidně v pořádku být může. S Ryanairem taky může pár nejrychlejších letět za 5 EUR přes půl Evropy. Co se nesmí, je jezdit CELKOVĚ pod náklady za účelem likvidace protivníka.
Což Flix pravděpodobně dělá, protože často jsou i poslední dvě tři místa v autobuse a cena z Varů do Prahy pod stovku, to ekonomicky nevyjde ani od stolu s kreativní tabulkou v excelu. Ale jelikož nedělají to, že by prodali celej autobus za 1 – 25 korun za sedačku, tak jim nikdo nic nedokáže a nikdo je nikdy nepostihne. A pro mě je třeba Flix pohodlnější ne jen kvůli ceně, ale primárně pro víc místa na nohy a vysunovatelný sedačce do uličky.
zloděj křičí : „chyťě zlodějě! „.
Ale nějak to z článku vypadlo. To právě Steudent Agency se docela dost vyšvihla dumpingovými cenami. Což ovšem Flixbus nijak neobhajuje.
Pikachu: Jenže autobusová doprava Student agency je dlouhodobě zisková, kdežto Flixbus je dlouhodobě ve ztrátě.
Za flixbusem stojí banda ojebávek . Nám tu ještě asi ukážou
Vazeny pane diky za komentar, ale muzete prosim Vas verohodne dolozit to co tvrdite a i pisete ??? Ja jen ze pokud to nemuzete dolozit, tak bych na Vasem miste drzel radeji ústa…. Ale kazdopadne Vam preji krasny a pohodovy vecer. Zdravi Vas Pavel Steiner, clovek ktery muze dolozit ze placate nesmysly – ze jen prachsproste lzete !!
použijte google Pavle.. 🙂
Tak pokud vy něco tvrdíte, vy ro to máte dodat argumenty – a ne požádat protistranu, ať si argumenty pro váš názor najde sama 😉
Tady to máte pane „Magistře“ 😉
http://letmegooglethat.com/?q=student+agency+dumping
Je to tak těžké? 🙂
a nebo třeba
http://letmegooglethat.com/?q=student+agency+dominantn%C3%AD+postaven%C3%AD
Umbrella s.r.o, Umbrella GmbH, KDE Reisen, Patří jedné osobě – Pavel Steiner.
Mnoho německých partnerů Flixbusu o vás má špatný názor. Většina vašich autobusů je zaregistrována v Německu, všichni řidiči mají české smlouvy. Ano, vím Nižší náklady na údržbu. Je to však zcela v souladu s německým právem? Ve Flixbusu říkají, Umbrella je mafie. Myslím, že je jen otázkou času, než se někdo obrátí na příslušné služby v Německu. Takže sedět tiše a držet jazyk za zuby. Přeji vám klidný a pohodový večer.
Zdravím. Petr – člověk, který ti dokáže, že jsi lhář
Umbrella s.r.o, Umbrella GmbH, KDE Reisen, Patří jedné osobě – Pavel Steiner.
Mnoho německých partnerů Flixbusu o vás má špatný názor. Většina vašich autobusů je zaregistrována v Německu, všichni řidiči mají české smlouvy. Ano, vím Nižší náklady na údržbu. Je to však zcela v souladu s německým právem? Ve Flixbusu říkají, Umbrella je mafie. Myslím, že je jen otázkou času, než se někdo obrátí na příslušné služby v Německu. Takže sedět tiše a držet jazyk za zuby. Přeji vám klidný a pohodový večer.
Zdravím. Peter – člověk, který ti dokáže, že jsi lhář
Tady mi asi ušel nějaký důležitý detail.
Pavla Steinera jsem považoval jen za běžného internetového „joudu“. Takže jsem se k němu i tak choval. Pokud je něco víc, tak to samozřejmě mění lecos.
Za tím co jsem napsal nahoře si ale stojím. Dříve SA a dnes i Flixbus se dopouští dosti nečisté hry a nemělo by jim to procházet.
Mohu se připojit s osobní zkušeností s Pavlem Steinerem z minulosti. Osobně jsem většího gaunera a hajzla asi nepotkal. Je to člověk naprosto bez páteře, který se neštítí ničeho a nebojí nikoho. Tolik leváren, u kolika jsem ho viděl a o kolika slyšel jsem skoro nebyl schopen absorbovat. Když jsem zjistil, že „jeho“ Umbrella jezdí pro Flix, zařekl jsem se, že to je poslední důvod proč Flix ne. Tomu člověku nesmíte věřit ani ň.