SOR Libchavy a Iveco uspěly na východě Slovenska, každý dodá 30 autobusů pro SAD Prešov
Autobus SOR NS12. Foto: SOR Libchavy
Český výrobce autobusů SOR Libchavy uspěl v jedné ze dvou částí tendru slovenského dopravce SAD Prešov na dodávku nízkopodlažních příměstských
Může mi někdo vysvětlit, proč se objednávají 2 různé délkové varianty, kdy rozdíl je 1m! (Cca 4 sedačky a 2 stojící??) a ještě k tomu je kratší varianta dražší? Jaký to má význam??
Ty SORy budou 10,5 m, ty Iveca 12 m, takže v reálu už to nějaký kapacitni rozdíl bude.
Daniel: Možná o něco nižší spotřeba a menší poloměr zatáčeni na malých křižovatkách, kde se s klasickým 12 m autobusem je problém vytočit.
To že cena je u kratšího autobusu vyšší je překvapivé, ale zřejmě bude mít lepší výbavu nebo si prodejce snížil marži, aby vyhrál zakázku.
Kratší varianta je dražší jen v Kč. Asi se během psaní článku radikálně změnil kurz…