SOR dodá další autobusy do Mostu a Litvínova. Dopravce čeká do konce února poslední novou tramvaj
Autobus SOR NS12. Foto: Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
Do konce roku bude v Mostě a Litvínově jezdit už třináct autobusů SOR NS 12.
Je dobré, že si v Mostě vybrali domácího výrobce.
To zní hezky, ale furt je to jen SOR
A jaké autobusy místo toho budou vyřazovat?
No tak to ať si tam ty perly českého průmyslu užijí…
Už teď ty cestující lituju 😦. Bez klimatizace ve vedru, tak to je jako starý Erťák
Jsou už nejspíš zvyklí, s klimou nemají na MHD snad nic.
Všechna EVO mají klimu.
Pravda. Tak v autobusové části.
Na klimu ve vozidle MHD si člověk velmi rychle zvykne. Vlastně nejen v MHD. Není to ideální vzduch, ale v letních parnech posledních let opravdu význam má.
Ježíš zas ty šunky od sor
POMLOUVAT.,Poomlouvat,pomlouvat.Jak je možné, že v Liberci jsou tyto autobusy oblíbené? Cestuji jimi velmi často a lidem se líbí.
Bohužel tohle píší lidé, co to neřídí a ani nejezdí jako cestující. Takový ti, co všude byli a všechno znají. Prostě pindalové.
V Liberci klimatizace není?
Myslel jsem v autobusech MHD?
není
Pane Jindro, jsem syn autobusáka a bývalý pracovník údržby trolejbusů a autobusů MHD. Věřte mi, že letité zkušenosti hned tak něco nezmění. Tím samozřejmě netvrdím, že to vůbec nejde.
A máte nějaké zkušenosti se SOR NS?
S tímto typem ne. Zkušenosti jsou s výrobcem.
Já jsem si vždycky přál, aby autobus, kterým jedu měl senzory na počítání cestujících…..
Tolik let to trvalo a dočkal jsem se:-)
Pokud byste provozoval MHD, tak vám věřím, že jste s tímto přáním usínal a vstával. Jedná se o nejlevnější způsob, jak získat objektivní data o přepravních proudech v kontinuální řadě, aniž byste si musel najímat a platit různé externí dodavatele, kteří si na průzkum najmou motivované lidi z ÚP.
Jak je to spolehlivé? Pokud je tam nějaká optická závora, tak to funguje dobře asi jen když jede pár lidí, jakmile nastupují větší davy tak už to splyne v jednu masu. Leda že by to v každé zastávce vážilo vůz a podle váhy průmerného cestujícího to odhadlo jejich počet a změnu.
Z textu: „Všechny dveře vozidla budou vybaveny automatickým počítáním cestujících pracujícím na principu infra senzoru.“
Uff, už jsem se lekl, že by třeba v požadavcích byla klima.
V rychlosti jsem ve veřejné soutěži hledal, jestli je požadavek na klimatizaci v celém autobusu a nic jsem nenašel. Jedině v kabině řidiče je požadavek na klimatizaci. To opravdu v prostoru pro cestující nebude klimatizace?
Ne, stejně jako v případě dříve dodaných NS12.
Nebude. Při šetření v ekonomické krizi by vám ji stejně skoro nikdy nepouštěli, takže jsou lepší pořádná okýnka, která si mouhou regulovat cestující.
Kde jsou pořádná okýnka? Ať se dívám, jak se dívám, tak NS12 má pouhá dvě miniokýnka na straně dveří a celých 5 na druhé straně. To musí být v létě fakt výživné, možná o krapet lepší než v Citybusu.
V koronakrizi se cestuje v rouškách. Bez klimy nebrat.