SOR dodá čtrnáct autobusů pro vsetínskou MHD, těsně porazil MAN
Autobus SOR NBG 12. Foto: SOR Libchavy
Společnost SOR Libchavy dodá celkem 14 autobusů na stlačený zemní plyn společnosti ČSAD Vsetín. Ta je nasadí pro provoz městské
Tenhle povoz se stále ještě vyrábí? Myslel jsem, že se SOR nyní soustředí na řadu NS a řada NB se ve výrobě drží jen kvůli výrobě desítek/stovek nasmlouvaných vozů pro DPP.
Kupovat dnes toto je jako chtít nové Citelisy.
Chjo, mohli mít autobusy, budou mít maringotky….
Zajímalo by mne, jestli byla opět jediným kritériem cena. Protože jestli ano, tak si říkám, jestli je vůbec možné cenou porazit SOR?
Zajímavé by bylo srovnání poměr cena/stav po pár letech, zatímco není až takový problém ze západu přitáhnout jetý dvacetiletý NL263, který může být ve stále dobrém a spolehlivém stavu ( https://bit.ly/2RaBlKq ), tak SOR je po deseti letech provozu téměř vrak na odpis…
Spíš bych byl konkrétnější, ze Zemkova impréria dovozenin nejvíce vydržely Setry S 315 NF a MANy NÜ 263, ale i ty Den Oudsteny prý nebyly vůbec špatné.
Jenže ono to na 10 let je. Smlouva s městem je na 10 let. Tahání vraků nechte jiným.
MAN proti SORu. Tak to je groteskní fór
Až pitoreskně trefné vyjádření.
Však to znáte, ne? Ještě by to byl německý šrot s německýma nápisama. (ironie)
→ Travegoist
Jako groteskní a žalostně trapné vidím spíš úplně dementní rozhodnutí a výběr (nemá v tom zase pracky Čunek?). Notabene při téměř stejné ceně.
Johne, s tím nic nenaděláte. Prostě tam dali 100 % cenu, tak je tam cena. Sice Čunka nemůžu ani vystát, ale v tomhle bych jeho práci neviděl.
Není to tak dávno, co Iveco bývalo i o půl milionu levnější, než Sor (vycházím z VŘ v DSZO). Kde jsou tyhle časy…
Na ek to opravdu končí. Ale začíná to na Zem, nikoliv na Čun.
Impérium Z je proslulé vozovým parkem.