Smlouvu na elektronické dálniční známky s námi můžete zrušit, oznámilo Asseco

Podoba dálničních známek na rok 2019. Foto: Ministerstvo dopravyPodoba dálničních známek na rok 2019. Foto: Ministerstvo dopravy

Vývoj kolem elektronických dálničních známek nabral nečekaný směr. Společnost Asseco Central Europe oznámila, že je připravena bez jakýchkoliv nároků ukončit

34 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dalibor

Telefonát na MD:
Dobrý den, tady Asseco. Co kdybychom teu soutěž zrušili, když to těď prasklo?
Jo dopis?
Tak my něco pošlem.
Tak zatím nashle.

Marcus

Opravdu je problém správně pojmenovat firmu? Zmínit jen Asseco je jako mluvit o Škodě, ale která to vlastně je?

Ryno

IČO = 8 znaků a při tom pomůže jedinečně odlišit a identifikovat každou firmu. 8 znaků, věřím, články nepřiměřeně neprodlouží.

Marcus

Chcete být na úrovni bulváru a lákat nesmyslnými titulky? Stačí uvést oficiální Asseco CE

eLKá

A které z těch dvou zapsaných v OR? Nebo to už je jedno?

eLKá

Dovolím si tvrdit, že jsou značné rozdíly mezi firmami Asseco a firmami, které vznikly ze Škodových závodů. Asseco CE a Asseco Solutions záměrně působí jako jedna skupina firem, Škodovky se naopak snaží od sebe oddělit a i když ty společnosti stále používají z historických důvodů okřídlený šíp, tak loga Škody Auto a Škody Transportation jsou jasně odlišitelná (mj. obě firmy používají odlišná písma). Firmy Asseco naproti tomu používají logotypy identické a lišící se jen „přívlastkem“, původně se ty firmy jmenovaly naprosto odlišně. Lze se tedy oprávněně domnívat, že obě firmy patří stejným vlastníkům, jednají obvykle ve shodě a nebýt jisté… Číst vice »

Marcus

Tak pro ty méně chápavé. Společnosti Asseco je mnoho. Uvedení neúplného názvu poškozuje ostatní. Stejně jako Škoda Auto je jiná společnost než Škoda Transportation atp.

eLKá

Dle justice.cz jsou v ČR registrované tři společnosti Asseco, z toho dvě (Asseco Central Europe, a.s. a Asseco Central Europe, a.s., organizační složka) sídlí na stejné adrese. Asseco Solutions sídlí o pár bloků vedle. Označit to tedy jako „mnoho“ vnímám jako velmi odvážné.
Rozdíly mezi skupinou Asseco a firmami vzniklými ze Škodových závodů jsem popisoval výše, přesto vám nečiní problém znovu opakovat již jednou vyvrácené informace. Váš boj.

Myšpul

Zloděj křičí chyťte zloděje. 🙂

Dalibor

1)měl by podat trestní oznámení v této kauze
2)vrátit dotace Agrofert a spol za dobu co bafuňaři jako ministr a premiér.
3) odjebat se zpět na Slovensko

náhodný kolemjdoucí

A o informačním systému MPSV za 2,5 mld už jste četli? Odvolá pan premiér do týdne Maláčovou? A nový mistr bude Metnar?

Jan

Vazba pana Šebka na svoji manželku na SFDI je mnohem menším problémem než vazba pánů Ungermana a Kleina. Jdu si koupit popcorn…

Brzdič zániku

To je sice pravda, ale já si zase kladu otázku, kdo do toho Cendisu pana Šebka vůbec pustil….

Jan

Náměstek MD Němec, kvůli řidičákům…

Tomáš

Pana Šebka do Cendisu nikdo nepustil, pan Šebek byl vždy jen externí dodavatel, který se stal den ze dne na základě rozhodnutí SFDI najednou zadavatelem, projektovým „říditelem“, který začal diktovat Cendisu co a jak se udělá….

Andree

Ceska tragedie.. Horsi nez recka

Chytrý za 2

A co tohle? Informační systém MPSV bude o miliardu dražší, stát má 2,5 miliardy korun. Podle podkladů ministerstva za částí navýšených nákladů jsou „rozvojové požadavky“, které se nedaly v době zadání zakázek očekávat. Bude to stejný případ?

GPGP

To je v poho, komplet to pojede na AI technologiích, nebudou tam sedět žádní zaměstnanci, tím se investice vrátí do 8 let, jen AI boti a ve vrátnici a na pracáku nejmodernější japonský robot, vše bude pomocí helmy co používají piloti US Force řídit min. Maláčová
Poběží to na cloudu a tím vším se dostaneme mezi TOP 5 země světa 🙂

Chytrý za 2

A Metnar prý koupil radary Vera NG 3x dráž než NATO. Na to Babiš co? Pak se divme, že ČR v míře korupčnosti klesla o 4 místa.

Viktor

Proc dostává hned pod textem řekli od Shoptet… udělejte si e-shop zdarma

Démon

Asseco CE stahuje ocas, jako dodavatel by si měl tu cenu obhájit 🙂

M H

Oni by si tu cenu asi obhájili, ale dá se očekávat, že jim za ty peníze jednoduše nestojí riskovat pověst na takto exponované zakázce…

BND30

Tak ona to nebyla cena jen za eshop, jak novináři ve zkratce popisují, celé to měl být a určitě nakonec bude sofistikovaný systém se zajímavými výstupy pro velkého bratra. Si vzpomenete až ze všech dálnic najednou bude lusknutím prstu úsekové měření, protože by to mohlo jeden život matky s kočárkem zachránit…a když už tam máme hen ty brány a kamery…tak ať se na ně jen nepráší….

Jen tak

usekove mereni na cele dalnici?

proc ne, klidne… a cim driv, tim lepe

frost

Presne!! A vystupem ze systemu rovnou rozhodnuti bez moznosti odvolani, platebni prikaz provozovateli vozidla, jinak SprDel aspon za 100 kKc, co vy wohnoute?

PetrM

že má jiný názor než ty z něho nedělá vohnouta, pozor na tyhle argumentační fauly

asdfr

Nech sa paci. Napr. v tej cene je prevadzka napr call centra 24/7. Na tu prevadzku potrebujete 4 ludi, aby ste to pokryli. V smene budete mat potom len jedneho cloveka. To je minimalny pocet. Poziadavka na callcentrum bola na komunikaciu v 3 jazykoch. Kolko tak stoji clovek ktory dokaze plynule komunikovat v nemcine a anglictine. Dajme tomu 50k mesacne aj s odvodmi. krat 4 plus prevadzka call centra. Vphode len call centrum Vam na prevadzku zhltne 300k A to som asi velky optimista. Takze to mame 300k * 12 * 4 = 14.4 miliona – to je len prevadzka… Číst vice »

Jiří Kocurek

No není to malá firma. Takovouhle zakázku si může dovolit pustit, je to zhruba 1 % obratu.

mgr.pavel

To sice ano, ale kolik procent té zakázky by se jim přelilo rovnou do zisku? 🙂 Zisk zajímá firmy – a jejich majitele – v důsledku víc, než obrat.