Smartwings si opět půjčí A350 od Ethiopian Airlines, přiletí v neděli
Vodní slavobrána pro let Ethiopian Airlines po příletu z Frankfurtu do Prahy. Foto: Rosťa Kopecký / Flyrosta.com
Po třech týdnech využije letecká společnost Smartwings pro let s cestujícími mezi Prahou a Krétou Airbus A350-900 společnosti Ethiopian Airlines.
Vypadá to, že by se z toho mohla stát tradice a dodržování tradic se mně líbí, tudíž za to jednoznačně palec pro Smartwings nahoru a jen houšť, pakliže to bude možné. Cestujícím přeji ať si ty lety tam a zpět pořádně užijí, protože taková příležitost není běžná, nekoná se každý den a zcela nepochybně je pro cestující přínosná ve všem.
Zdravím a nekamenujte mě prosím za blbý dotaz. Jestli to dobře chápu, tak SW si někdy těď domluvili na zítra A350, která má o 130 míst víc, než 738. Ano, posílí tím kapacitu, ale kdyby se jim nepodařilo tu A350 dojednat, to by těch 130 lidí, kteří se tam vejdou navíc, zůstalo doma, protože by pro ně nebylo místo? Nebo by letěly dvě letadla a takhle je jen sloučili do jednoho letu? Díky
Sloučení dvou letů.
Napadá mě myšlenka, podle jakého klíče budou obsazovat business class. Při odbavení nabídnout za příplatek? – No nevím, koupáci jsou citliví na cenu a nejspíš úplně nedocení výhody vyšší třídy. Navíc na 2h letu. Takže nějaká losovačka? 🙂
Už jsem se na to ptal minule. Prý tam posadí ty co mají zaplacený seating do předních řad, myslím že u 737 SW je to obvykle 6 řad s většími rozestupy. Tak jako tak, kdo se tam dostane má fantastický upgrade.
Žádné větší rozestupy v 737 nejsou ani v prvních radách.
Jsou. OK-TVL například
Na prave strane jsou v prvnich 6 radach vetsi rozestupy
Taky litam se SW na dovolenou, nemyslím si ze každý cestující je koupak tak jak si myslíte
Nemate pravdu, Ondreji, skutecne jsou na prave strane letadla na prvnich sesti radach vetsi rozestupy, jelikoz je vynechana 6. rada
Už jsem si vzpomněl letěl jsem minuly týden ok-tso a vlevo to bylo hodně těsně.
Ale zase to není vpravo takový rozestup aby si za to měl člověk nějak extra platit.
Mohli by si ho půjčit i 26.7. na Tenerife 🙂
Teď jim tam uvízlo OK-TSM, na tyhle dlouhé linky jim ho nepujci, mají pouze čas na krátké linky než letí letadlo zpět
Co se s tím OK-TSM stalo, nevíte?
Už letí zpátky, let z Polska na LANZAROTE letěl nejdříve na Tenerife – možná nějaký náhradní díl. Na LANZAROTE mají jedno bazovane letadlo, ale to léta pro Francouze.
Rozhodoval jsem se mezi Krétou a Rhodosem a já debil zvolil Rhodos! 🙁 Vsadím se, že příští nebo přespříští neděli tu Krétu zase A350tka poletí 🙁 🙁 :(. Já si do deníčku zapíšu tak maximálně YanAir a retrovýlet s B737-400….
Kazs Ema své kouzlo. 350tky tu budou ještě dlouho, ale retro 734 už dlouho ne
Je fakt, že jsem toho nalétal už hodně, a největší radost mám, že mám v deníčku 727 Air Terrex (byť ten let si vůbec nepamatuju, byli mi tak tři) a 737-200 Bahamasairu (to bylo v roce 2011)
Panebože, tady je zas jeden znalec jménem Jiří. Juro, přečti si o tom něco, než se zas příště budeš tak blbě ptát…
Jaký nejmodernější letadlo? Nejmodernější letadlo je snad 787 🙄
a na zaklade ceho soudite?
350 mela first flight az po dreamlineru… takze minimalne v tomro ohledu je 350 modernejsi.
a i kdyby ne … neni to jedno?
Myslíte to letadlo, které v prosinci oslaví deset let od prvního vzletu?
Není to jedno?Hlavní je, že vůbec moderní jsou, navíc jsou obě, a 350 má i delší verzi 1000 tudíž má větší kapacitu.
Největší 787-10 má 310 p. a A350-1000 až 550, 350 je lepší
Každé z těch letadel má parametry, ve kterých je lepší než to druhé.