Smartwings potvrdily novou linku do Káhiry, do Antalye budou létat celoročně

Boeing 737-800 společnosti Smartwings. Autor: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýBoeing 737-800 společnosti Smartwings. Autor: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Linka bude v provozu dvakrát týdně.

31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pepa

Trapný pokus od SW

Jarda

Trapny komentar od Pepy…

Jarda

*Pepi, pardón

Jarda

Toto beru zpet… Jen jsem tim chtel „rict“, ze me mrzi ty neustale hejty na Smartwings. Firma funguje bez pobirani dotaci

Jarda

narozdil od jinych aerolinek, budiz ji pran uspech a rozvoj.

Pepa

A co ta pujcka 2 M a co osud CSA ?

Tomas

neplette si pujcku a zaruku. zaruka neni pujcka.

a co s csa?

Hasler

Tak čas odletu po příletu většiny západních linek a ráno je to zpátky před jejich rozletem. To bych bral jako + ale otázka je jaká by byla cena, jestli to nějaké tranzitujici cestující může nalákat.

Hasler

Tak všechno špatně, zpátky na stromy. Ranní přílet je v 7:35 (myslel jsem že ve 4:30), takže rozlet se většinové nestíhá. MUC, WAW, CDG se lítají ráno z CAI na přímo takže maximálně Helsinky a Švýcarsko… No zajímavá budou čísla obsazenosti 🙂

Jan

Ale prosím, to snad nikdo ani nemůže uvažovat, že by se snad letělo přes Prahu do Káhiry se SW. SW nemá codeshere na žádné z Vámi uváděných destinací. Podle mého o tom vůbec nemůže být řeč, maximálně by šlo uvažovat o codeshere s EW, ale to je hodně sci-fi, že by tato spolupráce přivedla větší počet tranzitujících cestujících…

Hasler

Jane a Jendo, já vím, jen mi přijde prostě neuvěřitelný, že se dvakrát v týdnu vyprodá v noci Káhira cestovkama. 😀 Tak zkouším hledat nějaký další smysl…

Jenda

Tam bude 95 % kapacity vyprodáno pro cestovky a těch pár nešťastníků, co budou chtít individuálně z Prahy do Káhiry letět napřímo, to bude stát něco mezi 15 a 20k, jako je to u linek na jih Španělska. Nějaký transit je úplná fantasmagorie 🙂

Klabavátor

Před pár dny se tu psalo, že QS plánují létat 10x týdně, což mi přišlo dost nereálné z hlediska poptávky. Teď to vypadá na 10x měsíčně a to už jsem ochoten uvěřit.

Tom

Párkrát jsem letěl ještě s ČSA. Časy jsou stejné nebo podobně jako tehdy. Nepamatuje si to někdo?

Pavel

Odlítali cca 21.40

Lkprak

Dlouhá léta ve 21:20 (v závěru provozu linky možná o něco později, nepamatuji si to úplně přesně).
Vozilo to hromadu tranzitů se západní Evropy a ne vždy se to stíhalo. Ostatní linky noční linky ČSA startovaly z Prahy tak o půl hodiny později.
Ráno přílet po šesté, to se podle letového řádu ta ranní odletová špička stíhala. Ale ze všech těch nočních linek to snad nejčastěji mělo větší zpoždění, tranzitní cestující nestíhali navazující lety a museli, ke své „velké radosti“, pokračovat pozdějšími lety.

PetrV

OK270/1

Lubox

Časy jsou luxusní 😀

Tom

Dříve to takto bylo kvůli přestupům ze západu / na západ. Dnes nevím.

Martin

Dnes je to podle prani cestovnich kancelari

Pepa

Ano pouze časy, aerolinky nikoliv

Eva

Ty časy jsou strašné!

Tomas

vcelku bezny cas, kdy do kabiry letaji i jine aerolinky.

Eva

Ne sorry, není běžné odlétat z Káhiry v tak brzkých hodinách. Alespoň to tak nebývalo.

Klabavátor

Tak ve velmi podobných časech lítá i Lufthansa z/do Mnichova a Austrian z/do Vídně. To se prozatím používá místo Prahy.

Džamel

Ta Antalye nevím k čemu při cenotvorbě SW. Přímé spojení za dobrou cenu má Sun Express nebo je možnost s přestupem s Pegasem.

sedaondrej

Tak oni asi vědí k čemu to dělají.

Tomas

opet jako cokoli jineho. doprodej par mist co zbude po cestovkach.

PetrN

Z Vídně Pegasus taky přímý přes zimu 2-3x týdně

Apex

Z Vídně SunExpress denně, s výjimkou období 13. 11. – 2. 2. 24, kdy bude létat 5x týdně. Z Prahy celou zimu 2x týdně, středa a neděle.