Smartwings potvrdily novou linku do Káhiry, do Antalye budou létat celoročně
Boeing 737-800 společnosti Smartwings. Autor: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Linka bude v provozu dvakrát týdně.
Linka bude v provozu dvakrát týdně.
Trapný pokus od SW
Trapny komentar od Pepy…
*Pepi, pardón
Toto beru zpet… Jen jsem tim chtel „rict“, ze me mrzi ty neustale hejty na Smartwings. Firma funguje bez pobirani dotaci
narozdil od jinych aerolinek, budiz ji pran uspech a rozvoj.
A co ta pujcka 2 M a co osud CSA ?
neplette si pujcku a zaruku. zaruka neni pujcka.
a co s csa?
Tak čas odletu po příletu většiny západních linek a ráno je to zpátky před jejich rozletem. To bych bral jako + ale otázka je jaká by byla cena, jestli to nějaké tranzitujici cestující může nalákat.
Tak všechno špatně, zpátky na stromy. Ranní přílet je v 7:35 (myslel jsem že ve 4:30), takže rozlet se většinové nestíhá. MUC, WAW, CDG se lítají ráno z CAI na přímo takže maximálně Helsinky a Švýcarsko… No zajímavá budou čísla obsazenosti 🙂
Ale prosím, to snad nikdo ani nemůže uvažovat, že by se snad letělo přes Prahu do Káhiry se SW. SW nemá codeshere na žádné z Vámi uváděných destinací. Podle mého o tom vůbec nemůže být řeč, maximálně by šlo uvažovat o codeshere s EW, ale to je hodně sci-fi, že by tato spolupráce přivedla větší počet tranzitujících cestujících…
Jane a Jendo, já vím, jen mi přijde prostě neuvěřitelný, že se dvakrát v týdnu vyprodá v noci Káhira cestovkama. 😀 Tak zkouším hledat nějaký další smysl…
Tam bude 95 % kapacity vyprodáno pro cestovky a těch pár nešťastníků, co budou chtít individuálně z Prahy do Káhiry letět napřímo, to bude stát něco mezi 15 a 20k, jako je to u linek na jih Španělska. Nějaký transit je úplná fantasmagorie 🙂
Před pár dny se tu psalo, že QS plánují létat 10x týdně, což mi přišlo dost nereálné z hlediska poptávky. Teď to vypadá na 10x měsíčně a to už jsem ochoten uvěřit.
Psalo se, že až 10x týdně (o tolik si žádali kapacitu)
Párkrát jsem letěl ještě s ČSA. Časy jsou stejné nebo podobně jako tehdy. Nepamatuje si to někdo?
Odlítali cca 21.40
Dlouhá léta ve 21:20 (v závěru provozu linky možná o něco později, nepamatuji si to úplně přesně).
Vozilo to hromadu tranzitů se západní Evropy a ne vždy se to stíhalo. Ostatní linky noční linky ČSA startovaly z Prahy tak o půl hodiny později.
Ráno přílet po šesté, to se podle letového řádu ta ranní odletová špička stíhala. Ale ze všech těch nočních linek to snad nejčastěji mělo větší zpoždění, tranzitní cestující nestíhali navazující lety a museli, ke své „velké radosti“, pokračovat pozdějšími lety.
OK270/1
Časy jsou luxusní 😀
Dříve to takto bylo kvůli přestupům ze západu / na západ. Dnes nevím.
Dnes je to podle prani cestovnich kancelari
Ano pouze časy, aerolinky nikoliv
Ty časy jsou strašné!
vcelku bezny cas, kdy do kabiry letaji i jine aerolinky.
Ne sorry, není běžné odlétat z Káhiry v tak brzkých hodinách. Alespoň to tak nebývalo.
Tak ve velmi podobných časech lítá i Lufthansa z/do Mnichova a Austrian z/do Vídně. To se prozatím používá místo Prahy.
Ta Antalye nevím k čemu při cenotvorbě SW. Přímé spojení za dobrou cenu má Sun Express nebo je možnost s přestupem s Pegasem.
Tak oni asi vědí k čemu to dělají.
opet jako cokoli jineho. doprodej par mist co zbude po cestovkach.
Z Vídně Pegasus taky přímý přes zimu 2-3x týdně
Z Vídně SunExpress denně, s výjimkou období 13. 11. – 2. 2. 24, kdy bude létat 5x týdně. Z Prahy celou zimu 2x týdně, středa a neděle.