Smartwings poprvé vyčíslily, kolik je stojí uzemnění 737 MAX. Pro ČSA půjčí další tři Airbusy A320
Boeing 737 MAX 8 OK-SWM společnosti Smartwings. Foto: Smartwings
Letecká společnost Smartwings počítá ve svých plánech na příští rok ve svém provozu pouze se sedmi již dodanými letadly 737
Kde vlastně se vzala oficiální zpráva od Smartwings? Nikde to nemohu najít. 😮😮
Letoun je sice starý ale v dobré kondici, Brussel Airlines mají dobrou údržbu a v roce 2015 letoun prošel rozsáhlou modifikací kabiny a revizí zde v naší zemičce z rukou techniků od Czech Airlines Technics a změnila se konfigurace z Y168 na Y180 🙂 Jen nesedad úplně do poslední řady 😀
Taky na zachod radeji nechodit😉
Ano, v posledni rade nejsou okynka 😉
17,2 let stare letadlo,MSN 1885, non enhanced, delsi dobu neletajici,uvedene do provozu az v unoru a pronajate na 6 let…to bude lahudka…ale byla levna😎
Zhruba před rokem se psalo, že po ovládnutí ČSA že strany Smart Wings se společnost zbaví Airbusů A319 a jak jim budou postupně dodávány MAXy, budou některé starší osmistovky dostávat livery ČSA. Stalo se tak zatím pouze u TST. Když se během roku změnila situace, společnost využila opcí na Airbusy a další 3 A320 si pronajme, plánují se ještě nějaké osmistovky přebarvit do livery ČSA?
Smartwings opravdu věří, že Maxíci budou v Evropě létat???
Neví někdo z Vás jestli ty další A320 budou také pod AOC ČSA?
Na forum.airways.cz jeden z přispívajících uvedl, že pouze jedna by měla být po AOC ČSA. Ale věrohodnost takové informace je diskutabilní. Vím, že to není úplně odpověď na kladenou otázku, ale je to zatím to nejvíc, co se ví.
Myslím si, že včera nebo předevčírem se na Wikipedii dokonce objevilo, že mají zařadit 4 A320…..
to zas bude nadherna turisticka seozna v podani Dumb wings..plna prekvapeni..ale ceskej clovek snese cokoliv..
ČSA jsou členem Sky teamu. Kdysi jsem někde četl, že podle pravidel musí mít každá aerolinka minimálně 2% svých letadel v jeho livery. Až tedy bude vyřazeno ATR, tak by měl livery Sky teamu dostat logicky nějaký Airbus. Už se plánuje, který to bude?
Pokud to pravidlo opravdu existuje, tak bych čekal, že se počká do konce příštího roku na první/druhou A220. Nemá úplně smysl draze lakovat pronajatou A320, která stejně půjde do pár let pryč. Navíc to bude první A220 ve Skyteam livery vůbec.
CSA uz maj jen 2 balony..ty se taky pocitaj? do Skyteamu
nemají. měly jen jedena a ten už dávno shořel při nehodě.
Ty A 320 dostanou nátěr ČSA nebo jenom polep? V jaké budou konfiguraci?
Vypadá, že už je stříknutý, má červený motory, ale nemá šedej spodek, předpokládám, že dostane jen nálepky, stejně jako TST.
Škoda, ten šedý spodek k livery sedí.
Šetří se, ale když už v tom byli tak to mohli všechno stříknout, to je pravda.
TST zase ale nemá červený motory.
Konfigurace 180Y a polepy CSA
Takže Bussines třída bude variabilní, jako tomu bylo u A319?
Ano, bude variabilni
Nevíte někdo náhodou jestli ČSA mají eště objednáno ty 3 a320neo
Místo nich mix A220 a A321XLR
objednávka se předělala na 4 kusy A-220-300 a 3 kusy A-321LXR stím že od leasingovky pořídí ještě další dvě A-220-300.
No, ehmmm zajímalo by mě jestli by nebylo lepší neposílat éra do Dubaje, a místo toho je předat ČSA, místo pronájmu starých A320. A pokud jim všechny éra Boeing do léta dodá, tak budou asi ve slušném přebytku letadel, a mohli by je pronajímat 😏
I ty era v Dubaji jsou stary..mozna starsi :D…za me pozitivni, ze chteji Csa udrzet a rozsirovat
Era půjčena Flydubai jsou mladší než zmiňovaných 18 let. Navíc pronájem jsou“ jisté“peníze. Nemusi vas zajimat jestli poleti poloprázdné. Pokud se jim podarilo pronajmout sva letdla draz nez za kolik si najmou letadla na pokryti letu CSA tak je to dobrý obchodní tah
V průměru jsou o 3 a půl roku mladší. Jo, rozšiřování je pozitivum, ale když se zbaví komplet Airbusů, tak si na 6 let „líznou“ 17,2 let starý éro 🙄 To bych raději vzal nějaký do 10 let starý osmikilo 😄
jen tak mimo téma ,zajímalo by mě ,jestli ČSA mají ještě objednány ty 3 a320neo
nemají.. objednávka se předělala na 4 kusy A-220-300 a 3 kusy A-321LXR stím že od leasingovky pořídí ještě další dvě A-220-300.
Osmikila jsou nedostatkové zboží
Sice nevím, jestli je lze využít, ale nějaký odstavený jsou po Jet Airways ne?
Ve strašném stavu
To že jsou odstavený neznamená, že jsou k mání.
Kde teď vezmete osmikilo na několik let, když jsou 737 krutě nedostatkové zboží?
Nehledě na to, že Airbusy využijí posádky ČSA s Airbus typovkou.
Ty čtyři Boeingy jsou v Dubaji jen do konce ledna, pak se zase vrátí. ČSA se zbavují ATR a přitom v LLŘ navyšují provoz (mimo jiné větší letadla do Düsseldorfu, Budapešti, denně na Island, častěji do Benátek a Boloni…), takže každé letadlo se jim hodí. Zároveň si stačí vzpomnět, jak to vypadalo letošní léto.
Tak léto 2020 lze vyřešit buď opět stejně jako 2019, nebo vzít všechny MAXy, a nějaký starý éra vyřadit 😄
Starý vyřadí až budou mít čím nahradit, pokud pustí MAX na jaře do provozu tak bude dlouho trvat než se vyrobena letadla dostanou do provozu
Vzít všechny MAXy které nesmí do vzduchu? Jo tomu říkám plán….
To byl plán na TENTO rok (2019) a jaksi to nedopadlo ze známých důvodů.
Ale taky zrušili DXB, LGW, BHX, KEF navýšili a pak to zase seškrtali, sešrktali AGP, MAD a FCO..
ČSA nikdy do DXB nelétaly
Létaly. A dost dlouho.