Smartwings a Eurowings zahájily spolupráci, český dopravce nasadí svůj kód na 16 letů
Airbus A320 společnost Eurowings. Foto: Eurowings
Jako další plánovaný krok v rámci partnerství začne naopak Eurowings svými kódy označovat i lety provozované společností Smartwings.
Já jsem si myslel, že transfer cestující přes PRG (bez rozdílu, jestli pokračuje se stejnou airline nebo ne) je pro SW persona non grata. Tato spolupráce/produkt ve vztahu k CZ trhu nemám žádnou přidanou hodnotu, nezvyšuje dopravní obslužnost CZ trhu. Jenom se z EW stal feeder SW. Pak je otázka, k čemu ČSA a jeho restrukturalizace, k ničemu. Snad jenom pro finální eliminaci Maovich souputniků.
proc by to mela byt „persona non grata“? smartwings lety s prestupem v praze normalne nabízí…
proc by nutne mela byt nastrojem na „zvyseni dopravni obsluznosti“? i ekonom amater jako ty by po tech letech uz mohl chapat, ze smyslem aerolinky není „zvysovaní dopravni obsluznosti“, ale smyslem aerolinky je vydelat penize.
zkrz tuto dohodu se eurowings dostanou k cestujicim, ke kterym by se jinak nemuseli dostat (spousta cechu proste se sw lita a nakupuje pres jejich web) a sw bude mit provize z prodeje.
Základní atributy slušného chování v diskusi jsou u vaši osoby eliminovány.
1. Proč bych měl jako Čech kupovat let EW na webu SW ?
2. Nevím kdo se tady oháněl slovním spojením dopravní obslužnost ČR při orodování za státní pomoc/podporu.
3. SW mělo vždy výhrady k síťovému modelu operování. Zeptejte se lidí z letectví. P2P byla a je alfou a omegou jejích podnikání, protože se bojí misconnection v PRG a potenciálním finančním dopadům. A nemají ani na koho provádět rerouting (zcela výjimečně).
4. A chtěl bych tu prognózu inflace, už vás o to žádám potřetí. Vše víte, všude jste byl.
1. spousta lidí o žádným eurowings neví. spousta lidí zná „smartwings“. je to stejné, jako v pripade internetu, kdy pro spoustu lidí stále platí, že „internet = seznam“ a nic jineho neznaji.
2. a? jen se ti snazim vysvetlit, ze důvodem ke codesharingu muze byt leccos. a kazda strana, ktera se codesharingu zucastnuje, k tomu muze mit zcela odlisne pohnutky.
3. me je úplně jedno, co kdy a kde mělo sw výhrady. jejich rezervační systém bez problému přestupní letenky nabízí a vydává.
Tzv restrukturaliace a insolvence CSA je sileny podvod. Ruzni advokati a dalsi, kteri maji s danou akci neco spolecneho, si letaji jako extra hoste Simaneho a Vika. Hnus
To je celkem zavazne obvineni. Obzvlast pokud soud rozhodne o restrukturalizaci. Predpokladam, ze k tomu obvineni mate dukazy.
Mohl byste je poslat panu Surovi? Urcite by se na tom odhaleni rad podilel.
Dukazy nemam, bohuzel
takže křivé obvinění? víte, že to je trestné?
Škoda. Kdyby jste je měl, to byste to určitě „roztočil“ na jiných místech než zde v diskuzi.
Aktuálně jsou v Praze 3 letadla, tušíte někdo další plány?
Myslím, že někde byla info, že na léto by měli mít více destinací.
Fuj, Eurowings se mi fakt zhnusily timhle krokem
Určitě je to moc mrzí 🙂
už chybí jen prohlášení, že s „eurowings určitě tento rok nepoletíte“ 🙂
Čekám na vaši aktualizovanou predikci inflace v ČR ke konci roku.
Teda přijít o takového Zákazníka. To je pošle do bankrotu. Ale jinak díky za info.
Traveller: chybí ještě typicky internetové: Již nikdy více!
A „do švestek“!!! 🙂
No, ale tak snad to nebude nakonec nic špatného a spolupráce bude užitečná pro všechny strany. Jen doufam, že počty linek Eurowings se budou zvyšovat.
Luftjarda
No … po dlouhe době něco smysluplného… 🙂
Linky na Kanary chybí, protože je EW v letním letovém řádu z Prahy provozovat nebudou.
To se jako fakt dohodli se SW, že jim „nepolezou do zelí“…? 😀
Ano, dohodli se ze si u letu na Kanarske ostrovy nepolezou do zeli.
No snad to neznamená jejich ústup z linky… Ty peníze co t
Za to chce SW jsou nekřesťanské …
proč nekřesťanské? Myslíte, že letadlo na 5 hod let tam a 5 zpátky letí na vzduch? Kdo by to dotoval? Dělá se to pro business ne pro charitu… Kanárské linky kolem 10 tis je naprosto běžná cena. Linky s přestupem přes ZRH či FRA jsou cenově srovnatelné a navíc je to o přestup navíc…
Iberka pes Madrid vám taky nedá cenu pod 9 tis a s Vuelingem přes BCN fakt ne, aby jste trčel v BCN několik hodin na přestupu
Máte pravdu, charita to není, ale zlodějna také ne. Napadá mě oblíbené na místním fóru, víte kolik to stojí z Vídně, která je mimochodem o něco dál?
Víme, cca 1500-2500 jednosměrně (Tenerife, Fuerteventura) v hlavní sezoně. Tedy jako obvykle a u velké části destinací, výrazně míň než z Prahy.
Nevím, nevylučuji, že se taková cena může objevit, ale rozhodně to není standard nabídky. Zkusil jsem cvičně porovnat pár letů v červenci na Tenerife (odlet v rozmezí 6.-9. 7. a návrat 15.-19.7., což je období, kdy mám nahlášenou dovolenou) a nejlevnější z VIE to nyní dává na jediný termín s Ryanair za cca 349€ bez zavazadla. Nicméně většina tarifů v tomto období běžně kolem 400 € (RYR od 380 do 430 €, AUA dokonce 480 €) na přímé lety. Takže cena z Prahy na QS ve stejném termínu do 10 000 zase tak mimo realitu rozhodně není.
Hm, minuta hledání v červenci z Vídně Lanzarote 4800kc, Tenerife to samé. Přímé lety v červenci. Fuenventura 4300kc. Gran Canaria za 4300kc. Tedy 10 000 rozhodně není běžná cena z Vídně.
Evidentně hledáte špatně, neumíte hledat, nebo jenom nechcete vidět realitu podobně jako kolega „Air Traveller“
Dejme tomu, ale 2 hod let např. na Sardnii za 9000?
Za 10000 se člověk dostane daleko dál i s lepšími aerolinkami, třeba JFK.
Pan mi tvrdil jak to není charita a 9 tis je v pořádku. Za 9 tis se dá i v krajním případě letět do USAs kufrem.
10000 je cena za kterou můžete běžně letět do Ameriky, tak nekecejte o tom jak je to v pořádku. Zajímavé, že to jde z Vídně, Berlína a jiných letišť výrazně levněji, ovšem musí existovat nějaká konkurence na základě poptávky.
Evidentne to za nizsi cenu Eurowings z Prahy neumi. Nastesti stale mate moznost odletet z Vidne nebo Berlina
Ani nemůže. A319 je vzhledem k nižší kapacitě na sedačku nákladově dražší proti 738.
Ale ano, takové tarify na Ameriku na trhu jsou, ale je to za cenu, že budu cestovat minimálně 15 hodin a s přestupem. To se pak dá letět i za méně 😀. Ale obávám se, že srovnáváte nesrovnatelné
Ono je to bohužel složitější a otázka konkurence, jakkoliv její vliv je určitě pozitivní, není jediný faktor. Let FR z VIE na Tenerife a zpět z hlediska nákladů vychází na cca 45800€, let QS z PRG na 46500€, takže zanedbatelný rozdíl. V obou případech pak nákladová cena letenky je přibližně 280€ na sedačku při 90% obsazenosti. Takže částka na pokrytí nákladů letu je z tohoto pohledu prakticky stejná. Nicméně, QS prodává značnou část kapacity smluvně zajištěným cestovkám a to, co nabízí pro individuální cestující je pak výnos navíc. FR naproti tomu směřuje svůj produkt na individuální cestující, což znamená, že… Číst vice »
Z Prahy se dají Kanary koupit s přestupem kolem 3 tisíc. Nevýhoda, většinou delší cekacky na přestupu. Za 10litru se léta běžné na 10 až 12hodinove lety. Za 10litru Kanary je zlodějna.
Nekřesťanské nevim, ale neustále plně obsazené a navíc ta klientela co na Kanáry létá, je docela zazobaná.
No tak to je dobrej hnus…
Kartel?
tak ono je otázka, kolik lidí lítá na kanáry „individuálně“.
předpokládám , že většinu kapacity smartwingsu využívají cestovky, a smartwings do veřejného prodeje dává jen to, co nevyčerpaly cestovky… hm?
O Kanarecg rozhoduje Vikova. Ta kdyz nevo chce, tak to proste bude. I Eurowings museli cuknout.
Eurowings se určitě boji ženy nějakýho pana Vika…
Spis Vikova ma obrovsky vliv na vse, co se toci kolem Kanaru.
slusnej matros 🙂