Slováci spustili přísnější kontrolu stáčených tachometrů, v Česku je v nedohlednu

Tachometr společně s odometrem v osobním voze. Foto: Pixabaycom/eak_kkkTachometr společně s odometrem v osobním voze. Foto: Pixabaycom/eak_kkk

Slovensko je od minulého týdne další zemí, které zpřísnilo ochranu proti stáčení tachometrů (technicky správně odometrů). Do nového systému ODO-Pass

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jaydee

Jaký podvody? Ono úplně stačí, aby lidi přestali kupovat auta podle najetých km, ten údaj i když je správný je stejně naprosto nic neříkající, protože strašně záleží na stylu jízdy a tak jeden motor co jezdí na šestku eco jízdou věčně na dálnici na hranici 2000 otáček bude mít nakrouceno polovinu toho, co jinej motor, kde ho jeho majitel honí pořád u červeného pole s plynem na podlaze.. takže ten motor na stejné km udělá klidně i 2x více fyzických otáček a to ještě v plném zatížení..a to ještě neberu v potaz krátké vs. dlouhé jízdy, chování k motoru za… Číst vice »

Jířa

Kdyby lidi nekupovali ojetina přes inzeráty nemuseli by tolik řešit stočenky. Já to říkám pořád raději zajít do autobazaru a nic neřešit.

Petr.R

vy si jako myslíte, že autobazary nemají počítač? Buď jste naivka nebo bazárník.

jaydee

tak tohle mě opravdu pobavilo, bych klidně řekl, že těch stočených aut bude víc v bazarech.. a to i 2x stočených klidně..

Jan Sova

U ojetin, přitažených do ČR, nelze efektivně kontrolovat stav km. Od toho se odvíjí, že teprve až ta auta budou jezdit na technické prohlídky, dá se u nich teoretický stav km evidovat. Pokud nejsou servisována v seriozních servisech (čti pro většinu provozovatelů drahých servisech ve vztahu k ceně vozu), pak je to taky částečně neúčinné. Za ruku ale v tomto státě nikdy nikoho nechytnete. To jsou jen opravdové výjimky.

František

je dobře, že áčka bojují za ten car-pass, aspoň jako jeidný autobazar se tu snaží nastolit kvalitu ojetých vozů, od ostatních autobaazrů tuto snahu vůbec nevidím

Jan

Tak já se divím, že takovou službu nenabídne třeba samotná Škoda. Zvýšilo by to někomu prodejní cenu. Ale to výrobce po prodeji auta už nezajímá.
Online registry jsou určitě řešení. I kdyby byl vstup do nich třeba dobrovolný.