„Slepou“ část koridoru čeká tři měsíce dlouhá nepřetržitá výluka
Railjet u Svitav. Foto: Michal Málek / České dráhy
Výměna náspu má přinést i konec omezení rychlosti v tomto úseku, výluka se spojí s dalšími pracemi.
Výměna náspu má přinést i konec omezení rychlosti v tomto úseku, výluka se spojí s dalšími pracemi.
Celkem mě překvapuje že nikoho nenapadla trať
Moravská Třebová – Velké Opatovice – Skalice nad Svitavou
147 metrů naspu na tři měsíce??? Dobrá správa se holt nepretrhne…
Nejsme v Číně aby to bylo hotové za pár dní. U nás když opravy na jedné straně skončí, mohou se začít na druhé straně dělat znova, protože to trvalo 20 let 😀
To máte po 30cm vrstvách, každou vrstvu zhutit a až potom se můžou betonovat patky sloupů. Ty původní nikdo ve vzduchu nepodrží… Jo a abych nezapomněl: Než se začne dělat navážka, tak potřeba ten původní násep odbagrovat, předtím z něj snést koleje a předtím ještě trakční vedení.
No a když bude nový násyp hotový, tak se po něm nebude dát jezdit, budou se muset položit koleje. Takže nic, co by se udělalo 2 dny, jak si někteří představují.
Ale přeci jen, mezi dvěma dny a třemi měsíci je ještě docela slušná škála možností.
Pánbuzaplať alespoň za tuto koordinaci staveb.
Přemýšlím co by na tom slepém koridoru bylo ještě k uzavření.
Ještě tu je na zavření Svitavy – Opatov, kde se má dělat dálniční most. SŽ si oblíbila 0 provoz.
Zde bude jednokolejný provoz přes mostní provizorium.
Co jsem slyšel, tak vlaky Blansko – Březová budou jezdit v nezávislé trakci
Co konkrétně se bude v úseku Blansko – Březová nad Svitavou dít za výluky, že tam nebudou vedeny aspoň Os vlaky (pozn. O. K., u rychlíků chápu, že kombinace NAD – vlak – NAD – vlak by nebyla to pravé ořechové, ale toto neplatí pro Os vlaky).
Os v nezávislé trakci budou jezdit Blansko-Letovice. Jestli někde píše něco jiného, tak nemá správné informace.
Chtěl bych autora upozornit na jednu nepřesnost. K žádnému zrušení omezení traťové rychlosti nemůže dojít, protože tu v současnosti žádné omezení není. Jezdím tímto úsekem několikrát týdně, naposledy před dvěma dny a opravdu v celém tomto úseku je v obou kolejích již dost dlouho plná traťová rychlost.
Tvrdí to Správa železnic.
Tak evidentně máte špatné informátory. To nic nemění na tom, že v nadpise i článku ta nepřesnost je. Opravdu se v současnosti a to již dost dlouho v tomto inkriminovaném úseku jezdí bez pomalé jízdy plnou traťovou rychlostí 140 km/h.
Chce si to ověřit zdroje, chcete-li provozovat kvalitni žurnalistiku….
a to si predstavujete jak? kontrolu tvrzeni proti ttp?
Tam to měli zavřít celé od začátku a udělat pořádně z Brna do Třebové alespoň na 140 km/h
To by asi bylo příliš velkorysé, ale kdyby aspoň během toho roku udělali všechny plánované podjezdy či peronizace (Rájce-Jestřebí, Letovic apod.). Ale bohužel taky ne.
Však další výluka už se určitě zase plánuje, SŽ nikdy neudělá komplexní opravu nějaké trati.
To by jste chtěl po SŽ moc, vždyť je to jen dobrá správa.😀
Ano, smutná realita naší země, hlavně že oni za nic nemůžou a nezodpovídají….
v rajci se nebude delat nadjezd?
Jakože místo opravy udělat železnici v úplně novém tunelu? Že by přišli za stabvební firmou „jé my bychom tady chtěli vyrazit tunel, v zakázce to nebylo, ale to se poddá“. A zítra budou chtít do slmouvy kolotoče….
Jako teleportem ?