Skupina Icom Transport představila nové hybridní autobusy pro jižní Moravu
Hybridní autobusy Mercedes-Benz Citaro (vlevo). Pramen: Icom
Autobus kombinující dieslový a bateriový pohon s dobíjením při brždění od loňska jezdí v Českých Budějovicích a od letoška v Kroměříži.
Super autobusy diky za ne
Pane Šindeláři, prosím zapracujte na psaném textu. 1) pojem brždění spisovná čeština nezná. Správně je to brzdění – od slova brzda/brzdit. Znalému člověku to trhá zrak. 2) Je zbytečné až obtěžující psát (obzvlášť v takto krátkém článku) dvakrát ty samé informace. Viz zmínky o skladbě vozového parku – 2 odstavce po sobě téměř jako přes kopírák – už jsem se jednou dočetl, že to budou Setry a 6 Mercedesů, nepotřebuji to číst v dalším odstavci znovu. Pak také informace o nasazení hybridních autobusů jinde v ČR je sice zajímavá, ovšem opět zbytečně 2x. Stačila by na konci článku, na úvod… Číst vice »
Který (kteří) dopravce jezdí v této oblasti dnes?
Na Blanensku a Boskovicku ZDAR a ČAD Blansko, na Vyškovsku a Slavkovsku BDS-BUS a VYDOS BUS, na Rosicku ADOSA.
Kompletně by měli přebrat spoje od ČAD Blansko, VYDOS BUS a Adosy….
Kompletně ne. Řadu linek po Vydosu budou mít jiní dopravci, Adosa zatím zůstává na části výkonů na Rosicích, další její linky bude mít např. ČSAD Kyjov. Atd.
Tak to se omlouvám, měl jsem zřejmě špatnou informaci, ale díky za opravu
Tak tohle by chtěli zkoušet s těma Téčkama v Rokytnici?
Špatná diskuze?
Jen sranda, ale fotka č. 3 mě pobavila – „bafuňáři“ poprvé a naposled nastoupili do linkového autobusu IDS 😀
Ta mild-hybridní kytara žádné dodatečné baterky nemá, veškerá rekuperace probíhá v rámci stávající palubní sítě a ultrakapacitoru. 🙂
Pěkně. Hybrid, nizky emise, bezpečnostní systémy, nízká nástupní hrana a staví to přímo v obci.
Jenže pokud někde Mařenka nebo Jeníček spadnou z kolobězky 300m od silnice, kde jezdí takový autobus a budou muset k lékaři, je třeba okamžitě všem autobusům od Vraňan po Vizovice příčíst 16 Kč na každý km. Takhle se to teď podle lokálkářů počítá. Navíc s takovým busem stejně nikdo nikdy nepojede, nemá to stoleček a WC.
Navíc to nejezdí o víkendu.
A nejdou stáhnout okna .
Proč by nejezdil o víkendu? A na co by si chtěl stahovat okna? Jinak to co píše svojsin nechápu už vůbec
Pročti si někdy argumenty členů sekty Šukafon do každé rodiny, pak pochopíš.
Pánové mají pocit, že mají navrch.
Na ty vaše lži a polopravdy se nejen tady reaguje ještě velice mírně.
Ale tak, na porouchaný spamboty je potřeba brát ohled.
Jj, usvědčený lhář jako vy tvrdí, že statistiky lžou. 🙂
Se díváte do zrcadla ?
Zesměšňováním oponentů realitu nezměníte.
Bylo to samoz. přehnané, ale ne zase tolik, jak by se mohlo zdát. Mimo realitu působí právě vaše lokalkosekta. Když ty vaše rádoby odborné vyjádření člověk čte, bývá to svým způsobem i horší, než z čeho se tu dělá legrace. Vybíráte si fakta, ktera se vám hodí a překrucujete co jde i nejde. Když máte do podrobna navrhnout dopravní řešení na konkrétní relaci, jste v pr…. jak Baťa z dřevakama. Popř. z toho vyjde zrůdnost, která znemožňuje polovině lidí používat veřejnou dopravu, druhé to situaci zkomplikuje a ještě to vyjde výrazně dráž. Takže se to musí projevit jinde, byť třeba… Číst vice »
Navrhněte koncept environmentálně i ekonomicky udržitelné uhlíkově neutrální veřejné dopravy.
Až se začne započítávat dopad stavební činnosti na CO2, což bude brzy, bude ještě veselo.
O jakéže situaci „dopodrobna“ že to mluvíte? O žádné, prostě si to cucáte z prstu.
Místo věcné reakce na mé argumenty buď vůbec nereagujete, nebo útočíte osobně. Typický příklad človéka, co neumí nic, jen se odvolávat na common sense.
Vy jelito.
Nemilý osle,
o jakých situacích podrobně??
Např. to vaše blábolení plné pouček u lokálek navržených k omezení, kdy nejste schopen (+vaše sekta taky ne) ve skutečnosti napsat, jak by konkrétně v té které relaci doprava vypadala.
Protože z toho se dá pak odvodit přibližná cena a dostupnost z jednotlivých míst apd.
Samoz. návrh včetně vozidel.
Žádné argumenty jste nepředvedl, natož pak věcné, uhlíkový osle, který se naváží do druhých a pak je umravňuje….
Můžete nastínit Kralovice – Rakovník, kde jste na Zdop. někoho oceňoval za nápad zrušit linky Rakovník – Kůzová a Rakovník – Kralovice.
Vás nikdo zesměšňovat nemusí, vy totiž jste směšní.
Směšní jste leda vy svým úzkostlivým lpěním na statu quo.
Snad se nevyplní zvěsti o předepsané spotřebě a tím pádem kombinace šikany řidičů (strhávání prémií) a nepohodlí pro cestující (vyplá klima, atd.)
Funkci klimatizace si Kordis vcelku kontroluje.
Přesně v tomto ohledu tomu Kordis velí, kdy zapnout klimu, kdy zapnout topení. Mám možnost jezdit několika dopravci a u všech to vždy funguje
Jo, Kordis to kontroluje, jsou na to TPS, který určují, kdy musí bejt klima zaplá.
Jde mi ale o to, že tak i tak to slízne řidič. Buď pojede bez klimy, aby dodržoval spotřebu – ale může dostat flastr za neklimování. Nebo bude klíma zaplá, ale řidič se nevejde do spotřeby – srážky z výplaty. A teď si vyber
Tak to už bohužel je věc dopravce…
Pokutu za nedodržení standartu v dopravě bude pokutován dopravce,
Nedodržení nějaké spotřeby paliva, zase pokutován řidič… To si nevyberete
Ale autobusy jsou to docela pěkné a bude to zpestření mezi těmi Sory a Ivecy
Řidič může jít k jinému dopravci. Jenže ono je skoro všude něco a člověk se ani moc nediví, že odcházejí z oboru úplně.
U nás, když ICOM jezdil v DÚK tak úplně pohoda, řidič se vždy smál že letí kilem až sem mu z toho rozepínají pásy a i ostatní byli celkem střelci. Jinak i pomalejší se našly, ale to byli spíše vyjímky tak jako všude, né každý se cítí na to letět jako hovado. Klima většinou taky ok.
A pak jsi se probudil se záchodem na chodbě… Nebo jste si taky kupovali naftu do busu!!!??? Litoji řidiče v Blansku, protože budou ty nové vozy platit ze svých výplat….! Jak říká jeden starej tunelář z Jihlavy tak kupička je jen jedna a je stále stejná!! A o útisku odborářů ani nemluvě…
To si pište že se pod ty Icomem potažmo ČSAD ústí nad orlicí hlídá spotřeba. Dokonce to mají tak, že kluci kolem Svitav mají jinou normu třeba než mi kolem Litomyšle. A jen opravdu malá hrstka z nás na to kašle a pouští si klimatizaci. A navíc ta setra se zaplou klímou nechce jet. No a maximálně když se jim nebude líbit spotřeba tak budou chlapci docházet na školení na spotřebu,budou o víkendu jezdit po prázdném městě takřka bez provozu. A další taková věc a to ty chlapi už teď lituju icom a ČSAD nemají v lásce žádné odborové organizace… Číst vice »
To je přesné. Firma se pořád ráda chvástá. Má zmáknutý akorát marketing. Dokonce nemají ani uzavřenou kolektivní smlouvu. A to už druhý rok za sebou. Vzpomínám si dobře na to, že ani ty jejich dřívější smlouvy s odboráři nic negarantovaly. Měli to napsáno stylem, že zaměstnavatel „MŮŽE“ poskytnout nějakou odměnu, místo toho, že zaměstnavatel se „ZAVAZUJE“ poskytnout odměnu, když…. Takže tak.