Škoda završila dodávky trolejbusů do Žiliny, na závěr poslala dva bateriové vozy
Trolejbus Škoda 26Tr pro Žilinu. Pramen: Škoda Electric
Plzeňská společnost Škody Electric dokončila několik let trvající zakázku na dodávku trolejbusů do Žiliny. Do západoslovenského města dodala celkem 29
Jedna drobná technická poznámka: Žilina není západoslovenské město. Politicky je to střední Slovensko, geograficky severní 😉
a onkologicky východní
seš blb, co sem taháš onkologii ? jsi asi nikdy neměl v rodině nikoho takto o nemocného… fakt stupidní
Pletete si onkologii s něčím jiným, pravděpodobně s frenologí. Onkologie se zabýrá rakovinou. Frenologie tvarem lebky a vztahem mezi tvarem lebky a povahovými vlastnostmi, dnes je to překonané, jsou to pověry.
Možná myslel spíše ekologii než onkologii, ne?
Žilina bola je a bude významným centrom Žilinského kraja….( Severné Sl.) ani počas socializmu to nebol západ….stred,alebo sever opraviť prosím!
Ani střed (tam je třeba Zvolen), ale ani sever (= třeba Orava) – je to jednoznačně (a výhradně) severozápad (takže ten západ tam v podstatě aspoň zčásti patří)!
Žilina je krásná a trolejbusy tomuto kouzelnému městu sluší. Před mnoha lety jsem jako student na VŠD, spolu se spolužáky, litoval, že, na rozdíl od Prešova,Žilina nestihla v šedesátých letech své plány na vybudování trolejbusové sítě realizovat. Byla to doba, která elektrické trakci ve městech nepřála Tak sice opožděně, ale přeci, se toto krajské město svých vytoužených trlejbusů dočkalo.
Nazvat město necelých 30 km od západních hranic západoslovenským není chyba.
Takze Teplice jsou taky zapadoceske?
Každému českému podniku, který produkuje solidní výrobky a úspěšně je prodává s následným provozním úspěchem, má moji úctu. Šizuňků mám plné zuby, ale vím, že někdy se ke kvalitě člověk musí dopracovat postupně. Takže palec nahoru, ŠE!