Škoda završila dodávku 30 bateriových trolejbusů pro Sofii
Trolejbus Škoda 27Tr pro Sofii. Pramen: Škoda Electric
Škodovácké trolejbusy slouží cestujícím i v dalších bulharských městech: Burgasu, Varně, Stare Zagoře a Plevenu.
Sice je to maličkost, ale pokud používají karpserii 3 výrobců, jak můžou mít tak odfláknutej znak. Vždyť by stačilo udělat něco kulturnějšího co by vyplnilo celej ten prolis
Ta rezignace na nějaké estetické zakomponování kulatého loga Škoda do oválného prolisu Solaris je v pravdě zarážející…
Tak jsem se na to díval. Nic moc teda.
To není moc, jestli to ujede jenom 5 km na baterii.
Nevíte někdo kolik ujede 32tr DPMJ na baterii prosím?
Záleží, k čemu hodlá zákazník bateriový pohon využívat (nouzovka vs. systematické ježdění dlouhých nezatrolejovaných tras), jak si zadá kapacitu baterií, což se samozřejmě promítne do ceny.
Proč by to mělo být málo? Je to přesně tak, jak si zákazník objednal.
Tak tak. Škoda umí vozy s větším dojezdem. Zajišťují třeba obsluhou Lešné u Zlína. Je potřeba si říct, jak velký úsek budu potřebovat obsloužit a kolik peněz za to dám. Solaris celkem ujde.
Šotoušům se člověk nezavděčí; když se objeví zpráva o trolejbusu Solaris s výzbrojí Škoda, špatně. Když trolejbus Škoda s karoserií Solaris, špatně. Vždycky se něco najde 🙁
Mě taková zpráva potěší, ať už se vozidlo jmenuje Škoda, nebo Solaris.
A navíc – pokud vozidlo dodává Škoda, tak to asi Škodovka opravdu bude. Že si nakoupila komponenty u dodavatelů je snad normální, vždyť nikdo nedělá vozidlo (a většinou jakýkoliv produkt) úplně sám do posledního šroubu 🙂
Mno, někteří požadují, aby měl výrobce i vlastní důl na měděnou rudu a ropný vrt. Aby to nebyla jenom montovna.