Škoda začala v Plzni testovat nový trolejbus s tureckou karoserií, první dodá do Ostravy

Nový trolejbus Škoda T'CITY 36 Tr. Foto: Škoda GroupNový trolejbus Škoda T'CITY 36 Tr. Foto: Škoda Group

Během léta začne trolejbus vozit i cestující.

Zpět na článek
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karl vB.

Chce se mně zeptat, jestli ty legendární „pražské“ elektrobusy prošly také testy v plzeňském městském provozu, když tak výborně jezdí….

galek

Škoda, že se tímto krokem

galek

* upouští od spolupráce s kvalitním solarisem. Doufám, že se najde způsob, jak nabídnout solarisy s nějakou jinou výzbrojí.

PvvS

Tak on Solaris+Cegelec je v našich končinách ověřená a schválená verze..

Kubrt

Solaris dodává trolejbusy, kromě zmíněného Cegelec, i s výzbrojemi Kiepe (D) a Medcom (PL).

galek

Jako za mě vzhled karoserie je docela pěkný, ale hlavní je, aby byly kvalitou na výrazně lepší úrovni než ty elektrobusy v Praze.

Bernard L.

Obávám se, že nebude, protože je to až na pár detailů, prakticky úplně to stejné.

galek

Bohužel. Kdyby ta kvalita byla o něco lepší, nemusel by to být špatný krok

qwertz

Proč se nahrazují osvědčené Solarisy?

Jenki

Koalice SOR + Cegelec rozšlápla Škodovce bábovičky pomocí levného trolejbusu.

Tak v Plzni vymysleli ještě levnější trolejbus.

Pavel Vavříček

Škoda bude zatím nadále ještě vyrábět 27Tr, protože Temsa ještě nemá kloubák

FenyAMG

To znamená, že Škoda už nebude jiné trolejbusy než ty s karoserií od Temsy vyrábět? 😮

Pavel Vavříček

Jo má to tak být

Hafan

No jo, Skodovka potrebovala zlevnit, tak si na to vybrala cast, kterou uzivatele pociti nejvice. Karoserii s podvozkem. Snad to bude uz o dost lepsi, jak ty prazske hruzy. Ostatne ty by mela Praha bud rychle vratit nebo prodat dal, straslivy vozidlo.

MHD

Pro Prahu je výhodnější je vrátit před koncem záruky, ne teď 😉

Hafan

Ja nevim, me prijde, ze kazdy dalsi mesic s tim spatnym vtipem v provozu, tak jenom spatne pro vsechny. Nastesti jsem se do toho nemusel jeste cpat s kocarkem nebo dvojkocarkem, ale s ohledem na linkove vypraveni je to jen otazka casu, kdy se mi takto „nepostesti“.

Kamil Maršálek

Škodovka

Kamil Maršálek

Škodovka se hlavně potřebovala zbavit dlouhodobých problémů s předchozím výrobcem karoserií. Mám to z první ruky.

Tom

Doufejme, že to půjde lépe než v Praze.

Ondřej

Taky doufám, protože tím budu muset pravidelně jezdit. Ale předpokládám, že z pohledu cestujícího to bude ok, tak snad se jim to nebude nějak kroutit.

Poudy

A jéje