Škoda začala v Plzni s rozšířením zázemí za miliardu, přijme stovky zaměstnanců

Čelní vůz elektrické jednotky Škoda pro ZSSK. Pramen: Škoda TansportationČelní vůz elektrické jednotky Škoda pro ZSSK. Pramen: Škoda Tansportation

PPF investuje přes miliardu korun do rozšíření výrobce kolejových vozidel, postupně přijme přes tisíc dalších zaměstnanců.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vašek

Jůůůůů, že už by konečně začali vyrábět železniční vozidla, která by jezdila bez poruch?

Jiřík

Až bude nezaměstnanost 20%, tak se tam ti lidi možná opravdu budou tlačit. Do té doby vejškrabky co ostatní firmy nechtěly

Jussi

Ale tebe nevzali, co? Jinak bys takovou blbost nenapsal – ukaž mi firmu v Plzni, ve které končí ta tvoje elita…

Urban Transport Lover

Fandím Škodě Transportation
– beru ji jako morálního nástupce nejen Škody Plzeň (všech divizí) ale i ČKD (všech divizí)
– měli by se poohlédnout po kapitálovém vstupu do Pesy a/nebo Newagu – v Polsku se začíná dosst nakupovat a jsou v tom dost nacionalisti.
Útok na Německo je fan – a daří se jim tam pronikat – zároveň by si měli pohlídat a znovu obsadit svoje „tradiční trhy“ střední a východní Evropy

X 1

Měli koupit Bombardier. PPF na to má. Spadli by jim do klína již schválené vlaky.

Jiřík

Jako třeba Talent 3, který není schválený ani v Rakousku a to tam měli opci na 300 vlaků?

karel

Naučte se psát…

Jedine vlaky

Nové Pantery pro JMK se musí někde vyrobit.

Martin z topírny

Raději by ani nemuseli… :/ kdo se s nimi pak bude 35 let otravovat

Petr

Pravda zrovna jsem jel minulý týden interpanterem a uprostřed vagonu fakt fest hukot a vibrace byly cítit až na sedadlech od vzduchotechniky a to u stojící jednotky na nádraží, musel jsem přesednout na kraj vozu jelikož se to fakt nedalo – bylo to podobný pocit jak při sezení v nastartovaném šukafonu.

Luděk S.

No nejvyšší čas! Jediný Správný Výrobce už má zpoždění.

Avlaky

Správný výrobce?

Luděk S.

Dodavatelem vlaků pro ČD může být jedině Jediný Správný Výrobce. To je axiom.

X 1

No to je přece jasný.
Po stodolách ty DMU 70 a 120 dělat nejde.
To spojení České Dráhy a Jediný Správný Výrobce má tradici.
Cítím velkej vejvar. 😉

libor

nene, to je Národní Výrobce!

Moza14

Opravte si: „Přes miliardu korun milionů korun“

ABC

Hmm….že by nové DMU70?

_Pavel_

To asi těžko, dieselové vlaky dělat nechtěli. Možná tak EMU70 😀

Kubrt

Nechtěli, ale když přijde velká poptávka od dvorniho zákazníka, který jiné výrobce úspěšně odignorovava, můžou je začít vyrábět. Powerpack stejně bude od MTU/Voith (nebo taková nějaká kombinace) a zbytek Škoda zvladne.

Ostravák

Takhle: ČD oslovily 9 výrobců, mezi nimi i Škodu, jestli mají zájem účastnit výběrového řízení.

X 1

Jestli má Škodovka zájem?
Si piš. 🙂

ABC

a když se správně zadá šířka dveří….