Nedávno Transtech dodal VR 20 vozů ED. Už dřív u něj jezdilo 150 vozů, z nichž 40 je lůžkových a 26 jídelních, takže celkem už dodali přes stovku normálních vozů. A VR nemají 1. a 2., ty mají prostě sedací vozy s různými rodinnými a handicapovými prostory+sedačky v jídelňácích.
Třicátáprvní Béé
1 rok
Gratulace👍
Roman 🚂
1 rok
Škoda že u nás nemáme takové krásné vozy. To čím jezdím do Popradu je loterie. Včetně autovozů. 🚂
Není na tom nic českého, Češi jenom správnou peníze a technologie, v případě tramvají tomu pomůžou projít se na nové trhy, ale samotná výroba běžela už dvacet let před akvizicí, tramvaje začali pět let před akvizicí. Naopak Plzni a Ekově používají jejich technologie a postupy.
Finové takových vagónů mají stovky (v denní verzi), je to vlastně jediný typ co mají. A Transtech je vyráběl už před koupením Škodou. Takže všechno je odzkoušené a nemají moc důvod k tomu přidávat něco jiného.
No to snad ne, naopak Škoda by měla veškerou svou výrobu přesunout do Finska nebo jinam. Bohužel jim nevyšla akvizice závodů Alstomu, ale mohli by zkusit akvizice v Polsku, třeba Pesa, Newag nebo FPS Cegielski.
Bohužel ale místo expanze do zahraničí skupují veškerou domácí konkurenci, nejdřív Vagonka a Pars Nova, potom Ekova, brzy dojde řada i na ŽOS Vrútky a ŽOS Trnava.
Vidím, že VR kupuje lůžkové vozy, restaurační vozy, vozy pro auta… Kupuje VR taky vagóny 1. a 2.třídy na sezení?
Nedávno Transtech dodal VR 20 vozů ED. Už dřív u něj jezdilo 150 vozů, z nichž 40 je lůžkových a 26 jídelních, takže celkem už dodali přes stovku normálních vozů. A VR nemají 1. a 2., ty mají prostě sedací vozy s různými rodinnými a handicapovými prostory+sedačky v jídelňácích.
Gratulace👍
Škoda že u nás nemáme takové krásné vozy. To čím jezdím do Popradu je loterie. Včetně autovozů. 🚂
Na dni železničářů jsem si prošel nádherný lůžkový vůz od Škodovky. Jezdí do Curichu.
Není WLABmz náhodou od Sienensu? Pars modernizoval WLABmee, ale ty tam nejezdí. A ty pronajaté lehátkáče nejsou nádherný.
Chudáci Finové, to zase bude ostuda.
No vzhledem k tomu že to znají a mnoho let používají tak berou osvědčené
Tak pokud se nepletu, české vlaky mají ve Finsku dobre renomé. Viz DN12 nebo jak se ten motorak jmenoval.
Otázka je, jak moc české jsou. Nemyslím Dm12, ale ty dvoupatrové vozy.
Není na tom nic českého, Češi jenom správnou peníze a technologie, v případě tramvají tomu pomůžou projít se na nové trhy, ale samotná výroba běžela už dvacet let před akvizicí, tramvaje začali pět let před akvizicí. Naopak Plzni a Ekově používají jejich technologie a postupy.
Finové takových vagónů mají stovky (v denní verzi), je to vlastně jediný typ co mají. A Transtech je vyráběl už před koupením Škodou. Takže všechno je odzkoušené a nemají moc důvod k tomu přidávat něco jiného.
Marty, Marty!!! Nejdříve myslet, pak teprve ťukat do klávesy! 😉 Finové přeci kupují finské vozy od finské firmy ( patřící do skupiny Škoda Group ) 😉
Jo, jo…jen si tak v podvečer krapet zakritizovat a hned bude večeře chutnat více.
Nebude, Transtech sice vlastní Škoda, ale namá s ní jinak nic společného. Naopak Škoda od Transtechu okopírovala tramvaje typu Smart na český trh.
Asi zase cinknuté, jako obvykle. 😊 Finští šotouši by měli začít řvát, že nechtějí nic od domácí firmy sežrane Škodou a raději něco třeba z Plzně.
No to snad ne, naopak Škoda by měla veškerou svou výrobu přesunout do Finska nebo jinam. Bohužel jim nevyšla akvizice závodů Alstomu, ale mohli by zkusit akvizice v Polsku, třeba Pesa, Newag nebo FPS Cegielski.
Bohužel ale místo expanze do zahraničí skupují veškerou domácí konkurenci, nejdřív Vagonka a Pars Nova, potom Ekova, brzy dojde řada i na ŽOS Vrútky a ŽOS Trnava.
Vrútky a Trnava, to je někde u Prahy, že?
Ne na Slovensku