Škoda uspěla ve Francii, ve spolupráci s Ivecem dodá bateriové trolejbusy pro Limoges

Nový trolejbus je společným projektem Iveca a Škody Electric. Umožní jet až 15 kilometrů mimo troleje. Foto: Škoda ElectricNový trolejbus je společným projektem Iveca a Škody Electric. Umožní jet až 15 kilometrů mimo troleje. Foto: Škoda Electric

Trolejbusy s elektrickou výzbrojí od Škody Electric budou poprvé jezdit i ve Francii. Škoda Electric získala společně s výrobcem autobusů

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
noerf

Pěkný desing. Iveco je bude vyrábět ve Vysokém Mýte?

X 1

Ne !
Iveco Crealis se sériově vyrábí ve Francii.
Tuším, že v Annonay.

noerf

X1: Děkuji za info.

Petr.R

všechny iveca na mhd jsou z francie v (čr)

X 1

Ne!
Ty co byly vyrobeny ve Vysokém Mýtě, tak ty jsou z ČR.

Ps. Ikdyž jsem sisehnal dobrej matroš, tož pochopení Vašich komentů, mě dělá kapku problémy.

Petr.R

karosy ano, jak to převzal iveco, tak všechno stahl do francie, ve vysokým mýtě se dělá meziměsto a dálkový

X 1

Když myslíš?
Nechám tě v tom žít.

TPal.

Jako většina veřejných dopravních prostředků ve Francii i tyto Škodovky vypadají úžasně. Doufám, že třeba brněnský dopravní podnik se inspiruje v Limoges a pořídí si vozidlo v tomto designu, když už je od českého výrobce!

A je dobře, že Limoges bude zajímavá nejen díky basketbalu. 😀

Petr.R

ne u nás jezdit nemůže, nebot se jedná o crealis neo a ten má 18,232M, u nás může jen crealis, je to vlastně designový urbanway a má tych povolených 18m.

X 1

Može se požádat o vyjímku.
Stejně, jako si o ni zažádale Pražáce, na van Hoola a Medvěda CapaCity.
Nebo aj kamiony můžou být delší, než dovoluje vehláška.

Petr.R

na slovensku ten medvěd jezdí běžně, ale ta vyjímka je taková, že tomu autobusu určí trasu, a když je na té trase bouračka, stavba? Kdo to odsere? Řidič? Kdyby to bylo tak jednoduchý, tak pražáci ty capacity nakoupí. prostě 18m dost.

Petr.R

Já se dívám na vyhlášku a něco je tam 18,75m, u toho van-hoola je 22m, musím zjistit co je kloubový autobus a dvoujčlánkový kloubový autobus, tříčlankový kloubák je ten agg a jestli má více jak 22m nevím. Ale je to teď přísnější, třeba ty skříně na lyže atd. nesmí přesahovat ani o cm, šak je dopravci taky dávají pryč a kupují ty uzké.

gečras

Nemá být „vejímko“ ?

Matěj

Proč je na fotce Crealis, když se trolejbus jmenuje Limoges? Nevím co si mám pod tím představit.

KL

A ještě jsou trolejbusy v Nancy. Mají sice vznešenější jméno, ale jsou to trolejbusy.