Škoda Group se vrací do vodíkové mobility, ukázala autobus na palivové články

Nový autobus Škoda H'CITY 12. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czNový autobus Škoda H'CITY 12. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Nový vodíkový autobus má mít tureckou karoserii.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
král j

Ta paní, co je na fotce, je ta Tanja Altmanová? Jsou ty kastle kvalitní (viz problémy v Praze s elektrobusy)_ A co sedadla, nebyla by nějaká pohodlnější?

MHD

Když vidím, jak je interiér připravený pro splnění PID specifikace, tak se o mě pokouší panická ataka. 😉

Pavel Vavříček

Akorát označovače jízdenek nejsou z PID

Ondros

Tak SČ kraj plánuje nasazení vodíkových busů v okolí Mníšku. Náhoda to být nemusí, jen bych takovou pokročilou technologii dal na jinou kastli 😃

MHD

S tou jinou kastlí bych souhlasil…

D.M.

Nějaký vodíkový autobus má testovat u DPP garáž Kačerov, tankovat by měl u nějaké čerpačky na Barrandově, ale co to bude za model netuším.

VojtaDrevik

Pořiďte si tento autobus poháněný vodíkem ale k nemu si pořiďte stejný počet jiných autobusů kvůli jejich nespolehlivosti

dopravopat

Drvivá väčšina vodíku sa vyrába zo zemného plynu. Je to fosílne palivo „prezlečené“ za niečo obnoviteľné. Pri súčasných cenách plynu je to s cenou vodíku ako? Alebo ho vyrábať elektrolýzou vody? Pri súčasných cenách elektrickej energie? Akože fajn, bude to lokálne bezemisné, autobus bude vypúšťať iba vodnú paru. Aká bude životnosť palivového článku?

Jiří Kocurek

A spostřebuje 3x víc elektřiny než kdyby měl baterky. Kapitálové investice jsou také vyšší. Co bychom ale neudělali pro záchranu klimatu.

Pája

Dyť víte jak to chodí, když si někdo něco usmyslí. Neříkám že je vodík úplně špatně – někde je to odpad, jinde možnost ukládání přebytků energie – ale pokud se to tlačí na sílu i tam, kde je vhodnější kombinovat trolej s baterií, tak dostane jeden snadno pocit, že debatuje s tvrdohlavou ženskou.

Pája

Zákazník potřebuje, aby vozy jezdily. Denně a spolehlivě. Asi tušíte, nač narážím.

Marek Kubík

Tak to Škodě vyjadřuji upřímnou soustrast, asi se s Temsou ještě nepoučily…

Peeetr

Škodováčtí manažírci nepochopili, že když levně ovládnu firmu blížící se krachu, tak tam pak musím poslat zkušené předáky výroby, aby minimálně další 2 roky kontrolovali a denně vynucovali kvalitu výroby.

Kubrt

Temsu koupilo PPF, nikoliv Škoda.

Robert Pražák

A komu patří Škoda Transportation?

mostecak007

Ano PPF od roku 2029 již nebudou využívat ani logo ani název Škoda…..došlo k vyrovnání sporů