Škoda Group se vrací do vodíkové mobility, ukázala autobus na palivové články
Nový autobus Škoda H'CITY 12. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Nový vodíkový autobus má mít tureckou karoserii.
Nový vodíkový autobus má mít tureckou karoserii.
Ta paní, co je na fotce, je ta Tanja Altmanová? Jsou ty kastle kvalitní (viz problémy v Praze s elektrobusy)_ A co sedadla, nebyla by nějaká pohodlnější?
Když vidím, jak je interiér připravený pro splnění PID specifikace, tak se o mě pokouší panická ataka. 😉
Tak SČ kraj plánuje nasazení vodíkových busů v okolí Mníšku. Náhoda to být nemusí, jen bych takovou pokročilou technologii dal na jinou kastli 😃
S tou jinou kastlí bych souhlasil…
Nějaký vodíkový autobus má testovat u DPP garáž Kačerov, tankovat by měl u nějaké čerpačky na Barrandově, ale co to bude za model netuším.
Pořiďte si tento autobus poháněný vodíkem ale k nemu si pořiďte stejný počet jiných autobusů kvůli jejich nespolehlivosti
Drvivá väčšina vodíku sa vyrába zo zemného plynu. Je to fosílne palivo „prezlečené“ za niečo obnoviteľné. Pri súčasných cenách plynu je to s cenou vodíku ako? Alebo ho vyrábať elektrolýzou vody? Pri súčasných cenách elektrickej energie? Akože fajn, bude to lokálne bezemisné, autobus bude vypúšťať iba vodnú paru. Aká bude životnosť palivového článku?
A spostřebuje 3x víc elektřiny než kdyby měl baterky. Kapitálové investice jsou také vyšší. Co bychom ale neudělali pro záchranu klimatu.
Dyť víte jak to chodí, když si někdo něco usmyslí. Neříkám že je vodík úplně špatně – někde je to odpad, jinde možnost ukládání přebytků energie – ale pokud se to tlačí na sílu i tam, kde je vhodnější kombinovat trolej s baterií, tak dostane jeden snadno pocit, že debatuje s tvrdohlavou ženskou.
Zákazník potřebuje, aby vozy jezdily. Denně a spolehlivě. Asi tušíte, nač narážím.
Tak to Škodě vyjadřuji upřímnou soustrast, asi se s Temsou ještě nepoučily…
Škodováčtí manažírci nepochopili, že když levně ovládnu firmu blížící se krachu, tak tam pak musím poslat zkušené předáky výroby, aby minimálně další 2 roky kontrolovali a denně vynucovali kvalitu výroby.
Temsu koupilo PPF, nikoliv Škoda.
A komu patří Škoda Transportation?
Ano PPF od roku 2029 již nebudou využívat ani logo ani název Škoda…..došlo k vyrovnání sporů