Škoda Group rozšiřuje ostravský závod, shání 500 zaměstnanců

Výroba elektrické jednotky pro lotyšské dráhy. Foto: Škoda GroupVýroba elektrické jednotky pro lotyšské dráhy. Foto: Škoda Group

Během tří let Škoda téměř ztrojnásobila počet zaměstnanců v Ostravě.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
krystof.bohm1

Tak snad se to zlepší, nejlepší je Transtech, pak je Plzeň a ty ,,vedlejší montovny“ Vagonka a Pars jsou opravdový východní blok.

Tomas Smolka

No budu brecet ze budou tezko shanet zamestnance, at si je dovezou treba z nemecka …,I ten Afghanec , ci Siran ma 3x vic nez Cech. Staci zavolat panu Skopeckovi ( tusim byval zamestnancem statu a hajil NASE obcany…,, ale nyni pracuje snad pro “nase” zahranicni hypotekove banky) … ten ma zkusenosti jak pomahat ceskym zamestnancum a s vytvarenim zdrave nezadluzujici se ceske spolecnosti!!!! 😉👍🤣😂😂.

Miloš Zikmund

Je to zvláštní, že najednou na Škodu Plzeň v Ostravě nikdo nenadává když mají dobrou práci.
I když už to není Škodovka jako bývala je dobře, že máme alespoň něco…

Chronosphere

Nenadává? Znám několik lidí,co tam nevydrželi ani měsíc.

Vin

Také jsem tam byl na čumendu – za Kelnera …. ale platy bídné … a tenkrát na montáže vozů převezených z Rakouska (skříně) používali agenturní pracovníky ………

Vin

ps – asi se přejmenovali .. tenkrát o byl Škoda transportation.

Kubrt

Škoda Transportation je to pořád. Škoda Group je jen „marketingový“ název, zřejmě související s prodejem značky Škoda a přípravou na nějaký nový „brand“.

krystof.bohm1

Taky že tě Interjety stojí za starou belu

Domovská stanice Bohumín

Minimálně od dvou lidí jsem slyšel, že tam na pracovišti byla přímo až šikana…

Surio Mario Martinez Suarez

Makat rychle a přesně – a nekecat!
Patrně měli daní jedinci problém s pracovní kázní a dodržováním pracovních postupů a pravidel… Na dělnický machýrky a nemakačenka není nikdo zvědavej – když jsem pracoval jako logistic manager v Amazonu měli jsme tam tak takový – dost často už druhej den nepřišli anebo byli hodně brzo firmou odejiti…

jal

Bohužel je dnes obvyklé, že tam, kde se musí makat, je nejvíc nadávek na šikanu.
Ostatně, kdo to má vydržet, v pracovní době makat a nebýt hodinu, dvě , tři na tiktoku. : – )

medvěd

Souhlas.

PvvS

Od místních jsem slyšel poněkud jiný hlášky..

Hala D

Tak jsem čekal, že se autíčkáři tady začnou vyjadřovat proti vláčkům a kolejím, a ono nic.
Asi mají dost práce s čekáním na čipy, řešením emisí a nezájmem o nové spalovací motory.

Georg

to je krasny prispevek k tematu. jinak zdravi slouzi, stolice pravidelna a tak?

Hala D

K tématu to je, Škoda Group navyšuje výrobu, investuje, zákazky se jen hrnou. Spolu s výstavbou a opravou žel. tratí, to vypadá na rostoucí význam železnice.
Ovšem, automobilkám se daří poněkud hůře. Což je fakt. Ne že bych z toho měl radost, ale těší mě, že nebude veřejný prostor tak zaplněn auty.

Miloš Zikmund

Je dobře že Škoda Plzeň a její pobočné závody mají dobrou práci. Moc takových tuzemských firem není. Snad TATRA a některé menší podniky.
Jinak jsou většinou zahraniční. Z toho ČR moc velký profit nemá.

Augusto Pinochet

…a jakej profit máme ze škodivky?

Otakar

Daň ze zisku například? To samé Prazdroj atp. Nejsou už naše, ale nadále zde platí daně.

Jiří Kocurek

Asi tak 35.000 lidí má práci ať už přímo ve fabrice nebo u partnerů. Vy mezi nepatříte, žejo?

Halamus

Terciární sféra si díky tomu taky přijde na své.

Augusto Pinochet

…prostor bude zaplněn, a už začíná být, podivnýmy namyšlenými polomanažery z automotive, kteří znají pouze nástěnky, tabulky, velkoobjemové zakázky, kde se monstrozní náklady lehce rozplynou, jejichž dlouholetým úkolem bylo hlídat šroub A654C0 v levém zrcátku fabie…

Olcit

Pane Hala D, když toužíte po diskusním flame kolejové vs. silniční dopravy, tak si dovolím připomenout, že např. Škoda Transportation měla vyšší tržby z trolejbusů než z vlaků (údaj za 2019, tj. před čínským virem).
https://zdopravy.cz/skoda-loni-mela-poprve-v-historii-vetsi-trzby-z-trolejbusu-nez-z-vlaku-29426/

Současný šéf Škody Transportation, který do Škodovky přišel z Alstomu, se podílel na projektu elektrobusu Alstom Aptis.

Čili zrovna v případě Škody Transportation jde o dopravní techniku silniční i kolejovou. Podobně jako CAF (taktéž silná busová divize = Solaris)

Hala D

A se zdravím je to trošku horší, ale díky za optání. Co vy? Trávíte dobře?