Škoda Group rozdvojila vrcholovou pozici. Generálním ředitelem se stal Petr Novotný
Elektrická jednotka pro Lotyšské státní dráhy (Pasažieru vilciens). Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Skupina rovněž sloučila dosavadní čtyři obchodní regiony do dvou a jmenovala nového výrobního ředitele.
Já tedy nerozumím tomu, že na jedné straně samé vize a příležitosti, na druhé nemají vyřešenou ani svoji identitu. Jméno prodali, novou marketingovou identitu zatím nezavádějí.
Vše vede k myšlence, že se chystá prodej, k tomu značku nepotřebujete…
Zjevně je ŠTRN v těžké situaci, ze 4 regionů jsou nově dva, opakované pokusy najít optimální strukturu.
Zakázek poslední dobou málo, ale lakujeme si budoucnost na růžovo…
Kdyby radši zvedli platy zaměstnanců, v dnešní době v těžkém průmyslu dělat za 25000 čistého.
Firma, která nedodává v termínů jak má. MSK kvůli tomu přišel o 227 milionů.