Škoda Group dodá pohony pro dalších 26 lokomotiv pro Kazachstán
Lokomotiva pro Kazachstán. Pramen: Škoda Transportation
Lokomotivy musejí zvládnout náročné podmínky, které v Kazachstánu panují, například extrémní rozdíly teplot v krátkém čase.
Já se divím že někdo vůbec jde do takových zakázek.
Dnes Kazachstán, zítra Rusko.
Škoda je jen subdodavatel velké americké společnosti. Díky této zakázce si přijdou nejen na pěkný zisk, ale také o referenci. I na to se přeci hraje, komu jste svůj výrobek v minulosti prodali. Mít v portfoliu velkou americkou společnost ze stejného oboru chce každý výrobce.
A co jako? Kazachstán není Rusko. To byste jim mohl zakázat prodívat do Estonska nebo v minulosti i na Ukrajinu.
Naopak je to dobře. Takhle si musí dát Kazachstán pozor, aby se do války nenamočil a nebyli na něj uvaleny sankce.
To je tak, když komentuje někdo něco, o čem nic neví. „Dnes Kazachstán, zítra Rusko“ je úplně mimo mísu, neb tento projekt běží už několik let. Takže souvislost se současnou situací a Ruskem tak nějak není. Proč se přestalo dodávat do Ruska je jasné. Proč by se nemělo dodávat do Kazachstánu? Jaká je Franto souvislost?