Škoda dokončila první svařenec vozu pro varšavské metro
První hotový svařenec vozu pro varšavské metro. Pramen: Škoda Vagonka
Nové vozy českého výrobce pro varšavské metro už se v Ostravě rýsují.
Nové vozy českého výrobce pro varšavské metro už se v Ostravě rýsují.
V Praze by taky chtelo na Áčko i béčko nová vozítka. Hlavně tichá
Koukám, že škodovka snad už z oceli kastle vozů ani nevyrábí. Extrudované hliníkové profily se staly základem všech jejich moderních vozidel.
klobouk dolů …. to muselo dát práce a přitom taková blbost … 🙂 .. teď vážně, dobrá práce, líbí se mi to … víc takových firem a projektů …
Fandím lidem ze Škodovky – je to obrovská referenční zakázka!
Pozorný čtenář si všimne následujícího: Vzkaz pana Bernarze na Twitru je z 9.10.2020…
Polské web o tom informují 11.10.2020 https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/koda-tak-powstaje-metro-dla-warszawy-66185.html
a náš populární web zdopravy.cz o tom informuje až dneska – tedy 5 dní po vydání zprávy…
času dost…
Ctenari tohoto popularniho webu mohou sami posilat redakci odkazy na tiskova prohlaseni. Proc jste si toho vyjadreni sam nevsiml uz driv a nedal vedet panu Surovi?
Čtenáři tohoto lidového (=populárního) webu by to rovnou mohli dělat za redakci, to máte pravdu..
Novinařinu ve stylu Ctrl C a Ctrl V z tiskových zpráv zvládne opravdu každý..
Redakce by si pak už jen mohla kasírovat peníze z prodané reklamy..
Naprosto s Vámi souhlasím!
Naopak. Já s vámi nesouhlasím. Můžete dát opravdu jen námět a redakce o tom napíše článek.
Z vás čiší jen zloba.
Pane Koníčku, je na čase, abyste nám ukázal, jak se pořádný web o dopravě dělá. Z Vašich příspěvků jsem pochopil, že vše znáte a umíte nejlépe.
„V předchozích tendrech zvítěžily Alstom a Siemens.“ Ale mezitím bylo ještě jedno vítězství Metrovagonmaše, ne?
Na nová vozidla? Nebo na rekonstrukci snad ještě horší než Regionova?
Nová. Jsou to nejnovější zastaralé krámy 81-71 v Evropě (dodávky 2007-2009). 🙂 Nicméně dlužno říci, že sloužily tuším primárně k prodloužení souprav.
👍