Škoda dodá trolejbusy do Jihlavy i Mariánských Lázní
Trolejbus Škoda 32Tr. Foto: Škoda Electric
Škoda Electric podepsala během dvou dní dva další kontrakty na dodávku trolejbusů do českých měst. V obou případech jde o
Škoda Electric podepsala během dvou dní dva další kontrakty na dodávku trolejbusů do českých měst. V obou případech jde o
Rád bych se prosím zeptal někoho mimo železnici (tramvaje, trolejbusy, elektrobusy), kdo se profesně dostává do styku se soudobými výrobky Národního výrobce na jeho názor ke kvalitě, dílenskému zpracování, spolehlivosti, dílenskému přístupu, kvalitě a cenám náhradních dílů, apod. Z důvodu porovnání výrobků železničních a městských dopravních prostředků. Jestli jen ty železniční jsou taková katastrofa. Klidně i soukromě do emailu. Díky.
Jen mě napadá proč dvě relativně malá města nespojila sily a nekoupila stejne kusy? Určitě by se dosáhlo slevy.
Nedovedu si představit, že by to v současnosti byl někdo schopen a ochoten zorganizovat …
Je přeci sdružení DP (http://www.sdp-cr.cz/), tak tam by se právě mohli domluvit. Místo vymýšlení blbých reklam. Stejně jako třeba by se mohli domluvit a zatlačit na ministerstvo dopravy, aby trolejbusy už nebyly drážní vozidla, ale silniční… nebylo by to jednoduché, ale třeba by se to časem povedlo.
Určitě, když by to dohromady bylo 15 kusů, tedy stále celkem malá zakázka. A když by se stejně přihlásil jen Jediný správný dodavatel.
„Nedávno odepisovaná“ – bylo by možná fajn, pane Sůro (nebo některý jiný, taktéž nezávislý novináři), investigativně zjistit a novinářsky se rozepsat k příčinám toho co se tenkrát na ML radnici odehrávalo a jaké to má mnohé podobné rysy s partičkou která teĎ chce participovat ze zrušení většiny regionálek.
Regionálej jako regionálních železničních tratí? Ty se jdou někde rušit?
Trojbusovou dopravu v ML odepsalo původní vedení, tj. starosta Zdeněk Král (ODS) a místostarosta Petr Horký (ČSSD)…
„Z města zmizely dvě vojenské posádky. To, co je navíc, se musí osekat,“ řekl na jednání zastupitelstva starosta Zdeněk Král (ODS).“ https://zpravy.aktualne.cz/regiony/karlovarsky/marianske-lazne-meni-dopravu-ve-meste-trolejbusy-konci/r~904f13b6267811e38466002590604f2e/
Citace z textu článku zmíněného v odkazu: „Velké trolejbusy jsou naopak nevýhodou, protože často jezdí téměř neobsazené, navíc údržba trolejové sítě je drahá. Město zvažovalo jako jednu z možností přechod na elektrobusy, ale i tam by muselo hodně investovat.“
– bodejť ne, když jízdné (s výjimkou základního nepřestupního placeného bezhotovostně kartou) je na tak malé město hodně vysoké (a to i pro seniory „70+“ nežijící dlouhodobě v ML, aby se jim vyplatilo pořizovat si oční jízdenku) a při víkendovém intervalu trolejbusových spojů 30 minut je často rychlejší se přesunout pěšky.