Škoda Auto začala v Mladé Boleslavi s výrobou baterií pro hybridy, budou i v Superbu

Linka na výrobu bateriových celků ve Škodě Auto: Foto: Škoda AutoLinka na výrobu bateriových celků ve Škodě Auto: Foto: Škoda Auto

Automobilka Škoda Auto vyrobila tento týden první vysokonapěťové trakční baterie pro hybridy značek koncernu Volkswagen. Jde o první díly pro

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dalibor

Netušil jsem, že se dožiju sitace kdy budou auta na baterky. Kde tu všecku elektriku budeme brát, když zrušíme Naftu a Benzín? Zamyslel se nad tím někdo, kolik kWh denně spotřebujeme v „ropě“ a jestli tolik elektřiny vůbec vyrábíme/ umíme rozdistribuovat?

Poudy

Pravděpodobně ano.

JiP

I tam smeroval muj dotaz, Jednak jsem zvedavi na prodeje plug-in hybridu, protoze jednak jsou velmi drahe temer na urovni elektroauta, anabic rozmerna baterie obvykle sezere podstatnou cast kapacity kufru auta, staci se podvat do priusu a porovat plugin verzi. My treba mame doma klasicky hybrid, auto ma nizkou spotrebu, velky kufr, nemusim resit zadne nabijeni a bylo stale za rozumny peniz.

Carlos

2Dalibor: netřeba, nafta má účinnost sotva 30% kdežto EV skoro 90 i víc, takže těch ropokilowatt bude potřeba třetina

L.Jeřábek

To by mě také zajímalo,kde a odkud se bude brát elektřina.Dále kde a odkud se budou brát materiály na výrobu baterií?
A dále také to podstatné jak to bude s výměnou článků a jak se staré články a celé baterie budou likvidovat a kdo je bude likvidovat!!řešil tuto situaci vůbec někdo??? Nebo to dopadne jak se solárními elektrárnami,kde se rovněž neřešila likvidace starých článků!!!!

JiP

A ty hybridy od Skody budou hybridy anebo plug-in hybridy, to je vcelku zasadni rozdil, predevsim v konecne cene auta. Klasicke hybridy maji baterii malou a cena je podobna dieslovemu autu zatimco plug-in uz dosahuje ceny temer plnotucneho elektroauta.

Martin Pultzner.

Plug-in