Škoda Auto začala v Mladé Boleslavi s výrobou baterií pro hybridy, budou i v Superbu
Linka na výrobu bateriových celků ve Škodě Auto: Foto: Škoda Auto
Automobilka Škoda Auto vyrobila tento týden první vysokonapěťové trakční baterie pro hybridy značek koncernu Volkswagen. Jde o první díly pro
Netušil jsem, že se dožiju sitace kdy budou auta na baterky. Kde tu všecku elektriku budeme brát, když zrušíme Naftu a Benzín? Zamyslel se nad tím někdo, kolik kWh denně spotřebujeme v „ropě“ a jestli tolik elektřiny vůbec vyrábíme/ umíme rozdistribuovat?
Pravděpodobně ano.
I tam smeroval muj dotaz, Jednak jsem zvedavi na prodeje plug-in hybridu, protoze jednak jsou velmi drahe temer na urovni elektroauta, anabic rozmerna baterie obvykle sezere podstatnou cast kapacity kufru auta, staci se podvat do priusu a porovat plugin verzi. My treba mame doma klasicky hybrid, auto ma nizkou spotrebu, velky kufr, nemusim resit zadne nabijeni a bylo stale za rozumny peniz.
2Dalibor: netřeba, nafta má účinnost sotva 30% kdežto EV skoro 90 i víc, takže těch ropokilowatt bude potřeba třetina
To by mě také zajímalo,kde a odkud se bude brát elektřina.Dále kde a odkud se budou brát materiály na výrobu baterií?
A dále také to podstatné jak to bude s výměnou článků a jak se staré články a celé baterie budou likvidovat a kdo je bude likvidovat!!řešil tuto situaci vůbec někdo??? Nebo to dopadne jak se solárními elektrárnami,kde se rovněž neřešila likvidace starých článků!!!!
A ty hybridy od Skody budou hybridy anebo plug-in hybridy, to je vcelku zasadni rozdil, predevsim v konecne cene auta. Klasicke hybridy maji baterii malou a cena je podobna dieslovemu autu zatimco plug-in uz dosahuje ceny temer plnotucneho elektroauta.
Plug-in