Škoda Auto porazila Hyundai, ministerstvu vnitra dodá až 1441 vozů včetně modelu Scala
Škoda Scala. Foto: Škoda Auto
Škoda Auto uspěla v první velké státní zakázce se svým novým modelem Scala. Ministerstvu vnitra, policii a dalším státním organizacím
“Všechny tři typy aut jsou ve výbavové verzi Active“
Škoda Scala je dle zveřejněné smlouvy ve výbavě Ambition, výbavu Active Škoda Auto v České republice u modelu Scala nenabízí.
Vzhledem k tomu že Hjundaj nezastavíš, tak zvítezila nemecká automobilka, co má u svých vozů funkční brzdy.
Cena je velmi příznivá, volbu modelů nedokážu posoudit, nejezdim v nich, takže nemám zkušenost.
Muzu Vam potvrdit, ze Skala je pekna ******. Ale ma od Skody libivy marketing.
Hahaha ha, tak to přeji úředníčkům pěkné svezení s těmito „nadupanými“ raketami. A hlavně to dejte na finanční úřady, ať v nich dále správně podněcuje stát vztek při kontrolách všeho soukromého. Ale s tímhle autem bude mít případná kontrola z FÚ vztek i na zelináře jezdiciho s Loganem
Ne každý má mindrák z toho, že jiný jezdí lepším autem, jako máš ty. Mě osobně by takové služební auto rozhodně neurazilo, furt lepší, než kdybych měl chodit pěšky.
Ty víš o autech zcela evidentně gówno.
Co se myslí tím policejním provedením? Zběžně jsem to prolítl a vypadá to spíše na civilní auta se skrytým VRZ.
Skryte majaky v masce a v zadnim okne, odnimatelny magneticky majak na strechu a prevlek na stinitko s napisem POLICIE. Proste klasika, policiste nesmi byt videt, kazi to ksefty.
Ve svý podstatě je tam navíc držák na koblihu.
Takže pro účely srovnání s ceníkem automobilky (s DPH) by vyšlo 340,6 kCZK?
Dobrá cena.
Scala se oproti očekávání tolik neprodává tak státní nákup trochu zalepí díru v prodeji 🙂
No, ono je Škodovce celkem jedno, který model se prodává víc a který míň, protože fabie i scaly se montují na stejné lince.
Skoda jsou hezka německá auta se slovenským designem.
Když už tak lucemburská, ty trolle.
Až na to, že šéf designer je Ital. Taky ty auta začínají trochu vypadat 🙂
od 1.9.2017
VW se obchoduje na burze, takže jestli je to německé, nevím
Oliver Stefani není Ital, nýbrž Němec jak poleno. Zatím se předvedl jen s konceptem elektroauta s přeplechovaným zadkem a přepracováním návrhu Octavie 4 po Kabaňovi a žádná sláva to není. Tohle žádný velký talent nebude.
Tak na low-end automobilku, taky žádnej talent není potřeba.
To se bude také platit z těch 3pct navíc z ceny POV, co motoristé platí jako prevenci škod?
Ne.