Škoda Auto rozjela půjčovnu elektrických skútrů
Elektrický skútr BeRider. Foto: Škoda Auto
Automobilka Škoda Auto umístila do Prahy prvních padesát sdílených elektrických skútrů, které mají pomoci řešit městskou mobilitu. Za minutu jízdy
Není to sdílení, je to normální komerční pronájem. Nesdílejí lidé mezi sebou svoje skútry, pronajímá je jim firma, jenom ne na pobočce, ale pomoci aplikace.
Taky nevím, proč se tomu říká sdílení. Asi je to módní, nejspíš se na toto pojmenování dají čerpat dotace… :-/ 😉 Sdílení podle mě je, když je např. v rodině jedno auto a její členové si ho mezi sebou „půjčují“.
Je cool a je to in.
Tak za pět korun na minutu se raději svezu luxusním Yarisem od AnyTime a to v jakémkoliv počasí 😉
Jenže na mopedu to bude v pražských zácpách rychlejší.
To je zase napad! Ono je toho v Praze asi odlozene vsudemozne malo, co? Chudaci duchodci, vozickari, nevidomi a dalsi, zase jim pribudou dalsi prekazky v ceste. No a ta predstava sdilenych upocenych prileb taky hnus fialovej. Co takhle sdilet v praze pritelkyne s tim, ze ta stara by se dala taky kdekoliv v Praze odlozit? Tipujte kolik se jich ztrati nebo znici za prvni mesic!! Ozrali turisti si zase prijdou na sve, ze? Uz prestante vymyslet jak jeste vic ucpat Prahu. Jak se bude v te aplikaci kontrolovat jestli ten dotycny ma na to opravdu odpovidajici rp, to ho… Číst vice »
Jak by se to mělo řešit s přestupky a pokutami? Co třeba tak jak to řeší půjčovny všude na světě?
Sdílené přítelkyně už jsou dlouho a nejenom v Praze
A některé jsou opravdu sdílené 🙂
Tak já bych si to klidně půjčil. Auto bych nechal na Chodově a na Karlák k zubaři bych dojel na tom. Jen bych si vzal svou helmu.
Zrovna na Karláku a Chodově jezdí metro, nechápu smysl…
Proč mi cpete metro? Já vám taky necpu auto nebo moped.
Brrr.. představa hezky zapocené helmy po x- lidech vytažené z kufru mě ani trochu neláká.
Zapomněl jsem v textu doplnit, že součástí je jednorázová rouška.
Na celou hlavu?
„Tam mohou uživatelé skútry odstavit na libovolném legálním místě.“
Takže další nesmyslné zabírání míst k parkování rezidentům, kteří někde bydlí, protože uživatelé těchto „sdílených“ služeb si s parkováním nikdy hlavu nelámou, takže nezabírají většinou jedno místo, ale při šikmém parkování klidně i dvě, je to netrápí (a potom tam taková car4way překážka stojí i týdny).
Jé, to je kravina.
Pracovníci, kteří budou měnit vybité baterie, budou také používat „ekologickou dopravu“ při objíždění odložených nepojízdných skútrů různě po Praze?
A předpisy budou doržovat stejně jako El Todo.
Tak jak to tedy je, za minutu 5 Kč, nebo za kilometr 5 Kč?
určitě za minutu, stejně tak jako se počítá elektro koleběžky, kola, atd na minuty
Minutu
Tedy znatelně dražší, než MHD… Až na místo to málokoho odveze, protože zaparkovat se to nesmí kdekoliv. Ne vždy to bude k dispozici tam a tehdy, kde to potřebuji. V nepříznivém počasí asi nebude jízda nic moc. Tak jaké jsou výhody, kromě vyšší ceny? 😁
Re:volt si své zákazníky našel, tohle myslím určitě také.
Zákazníky si najde i euthanazie 🙁
Tak největší výhoda bude asi že se dá jet tam, kam MHD jede málokdy/vůbec (takové ty vilové čtvrti v kopcích jako Malvazinky, Košíře atd.)
Největší nevýhoda (kromě ceny) je, že málo Čechů umí řídit skútr. Kolik procent dospělých pražanů má „Béčko“? Tak 60-70 %? a Kolik z nich umí jezdit mimo auta i na skútru? Tak 5-10 % ?
jazdiť na skutri vie každý kto vie jazdiť na bicykli
Kolik lidí má B a auto řídit neumí, že…