Škoda Auto je poprvé druhou nejprodávanější značkou aut v EU, trh klesl o více než tři čtvrtiny

Nová Škoda Octavia, verze Liftback. Foto: Škoda AutoNová Škoda Octavia, verze Liftback. Foto: Škoda Auto

Škoda Auto dosáhla v době velké krize automobilového trhu velkého úspěchu. Poprvé v historii se stala druhou nejprodávanější značkou na

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Míla

…a PSA? Jenom Opel 117tis…

Vít Jůza

“ V žebříčku prodejů za celou Evropu, tedy i včetně Velké Británie a zemí EFTA, je Škoda Auto za duben třetí ještě za BMW. “ Nějak nechápu, jakou zvláštní roli v celé Evropě má několik zemí EFTA. Spíše by stálo za ujištění, zda je z Turecka a Ruska počítána poctivě jen jejich Evropská část.

Eduard

Dá rozum, že když jsou lidé na karanténě, tak jaksi nemohou nakupovat auta. Co by teď měla EU udělat, tak slevit se svých rádoby ekologických požadavků, aby firmy zbytečně nemuseli platit pokuty, aby mohli dále bez problémů fungovat. Protože pokud bude EU trvat na svém, tak to nejen automobilovému průmyslu způsobí nedozírné problémy.

Márty

Chybka v článku, podle tabulky předstihla Škoda BMW ne o 29, ale o 229 vozidel 🙂

Gawain

Kdo by to byl v roce 89 řekl, že bude Škoda před takovými značkami jako je Renault, Audi, Opel, Ford atd.

jozka

Ja bych z jednoho mesice v extremni situaci nedelal nejaky velky zavery…

Kubrt

Nebyli a asi ani nebudou trvalou dvojkou, ale ve společnosti světových značek se pohybují zcela jistě.

Greta

Světových ne, evropských.

Jiří Kocurek

Z velkých světových automobilek v tom výčtu chybí jen GM a Honda, ostatní velké značky tam jsou.