Škoda Auto je poprvé druhou nejprodávanější značkou aut v EU, trh klesl o více než tři čtvrtiny
Nová Škoda Octavia, verze Liftback. Foto: Škoda Auto
Škoda Auto dosáhla v době velké krize automobilového trhu velkého úspěchu. Poprvé v historii se stala druhou nejprodávanější značkou na
…a PSA? Jenom Opel 117tis…
“ V žebříčku prodejů za celou Evropu, tedy i včetně Velké Británie a zemí EFTA, je Škoda Auto za duben třetí ještě za BMW. “ Nějak nechápu, jakou zvláštní roli v celé Evropě má několik zemí EFTA. Spíše by stálo za ujištění, zda je z Turecka a Ruska počítána poctivě jen jejich Evropská část.
Dá rozum, že když jsou lidé na karanténě, tak jaksi nemohou nakupovat auta. Co by teď měla EU udělat, tak slevit se svých rádoby ekologických požadavků, aby firmy zbytečně nemuseli platit pokuty, aby mohli dále bez problémů fungovat. Protože pokud bude EU trvat na svém, tak to nejen automobilovému průmyslu způsobí nedozírné problémy.
Chybka v článku, podle tabulky předstihla Škoda BMW ne o 29, ale o 229 vozidel 🙂
Kdo by to byl v roce 89 řekl, že bude Škoda před takovými značkami jako je Renault, Audi, Opel, Ford atd.
Ja bych z jednoho mesice v extremni situaci nedelal nejaky velky zavery…
Nebyli a asi ani nebudou trvalou dvojkou, ale ve společnosti světových značek se pohybují zcela jistě.
Světových ne, evropských.
Z velkých světových automobilek v tom výčtu chybí jen GM a Honda, ostatní velké značky tam jsou.