Skanska v Brně dokončila opravu výjezdu z Královopolského tunelu, dostal tichý asfalt
Oprava výjezdu z Královopolského tunelu. Foto: Skanska
Speciální povrch má snížit hlučnost až o šest decibelů.
Speciální povrch má snížit hlučnost až o šest decibelů.
Tak říká, nebo popsal hlavní stavbyvedoucí? Trochu to po sobě čtěte, pane Sůro.
Nebyl to výjezd z tunelu, ale pokračování Hradecké směrem ke kruháči od Královopolské í od Tábora
Tak to by ten tunel mohli třeba konečně zkolaudovat a sundat tam tu šedesátku? Asi ne že?
po realizaci ano, ale po pár letech vykazuje tichý asfalt vyšší hlučnost než běžný asfalt
Po kolika letech a o kolik?
Proto se každých 7-8 let ve Francii mění za nový.
Ale umějí to dělat rychle. Jednu noc v 8 večer se zavře dálnice a frezuje se + provizorní vodorovné značení. Na den se dálnice otevře pro sníženou rychlost, stroje uklidí bokem. Druhou noc se poklada nová vrstva a instaluje trvalé značení. Dálnice se na noc musí objíždět, částo ten úsek který se opravuje na více místech měří i 30 kilometrů. Z protisměru můžete vidět že tam operuje všechno co má kola
Hlučnost ne,ale je driv rozbitej.Hlucnost zvysuje jedine, kdyz se vcas neopravi a udelaji se tam vytluky a koleje