Skanska s EŽ dokončily na české části koridoru ke slovenským hranicím provizorní propojku
Práce na provizorní propojce u Lanžhota. Foto: Skanska
Díky propojce nedojde k výraznému zpoždění prací na české straně.
Díky propojce nedojde k výraznému zpoždění prací na české straně.
Hrozná mizérie tak za tou řekou. Ale řekou Moravou to nebude, ta voda teče stejná na obou březích.
Jak to momentálně vypadá s celou modernizací až po Bratislavu ? Mám pocit, že se na slovenské straně pořádně nic neděje.
Tisknou krásné křídové papíry s obrázky.
A kde sa to bude dať dostať? Potreboval by som na čistenie zemiakov 🙂
Amatéři. Každý přece ví, že mnohem lukrativnější je zadávat studie. U těch se na rozdíl od obrázků na výsledek fakt nikdo nedívá a přitom se v nich dá utopit mnohem víc peněz!
V štúdiách na slovenské železnice sú už teraz utopené desiatky miliónov eur a nič z nich sa zatiaľ nezrealizovalo….
Víťazné konzorcium projektuje a získava stavebné povolenia, ale ide to neskutočne pomaly. Už ta súťaž bol jeden veľký „prúšvih“, robiť súťaž na 30 km koridoru 3,5 roka, to je vrchol hitparády verejných súťaží na SK. No a táto blamáž s nestíhaním termínov a S spojkou, akože celé zle…
Bolo treba vyčleniť viac peňazí na úplatky a všetko by išlo ako po masle. Na druhej strane je tu lenivosť a neschopnosť úradníkov ktorí sa intenzívne držia hesla „Čo môžeš urobiť dnes, urob o mesiac“ a nemajú žiadnu zodpovednosť….
Vono za Moravou už je ORIENT
Severní Balkán.
Zatím začali dělat jen za Bratislavou, a to druhou část modernizace úseku Nové Zámky – Palárikovo a první část modernizace úseku Tvrdošovce – Trnovec nad Váhom. Kdo by se chtěl podívat – níže video:
https://www.youtube.com/watch?v=IPVxmkRbtI8
Hmm, super video…
Ale mal by som niekoľko otázok:
1. Prečo sa vynechal úsek Palárikovo – Tvrdošovce?
2. Prečo sa nerobí zároveň aj rekonštrukcia staníc? Alebo platí heslo „So sypanými nástupišťami na večné veky a nikdy inak!“
3. Dúfam, že sa bude robiť aj úprava okolia trate.
4. Prečo je zábradlie v Ľudovítove sivé a nie nádherné modré?
5. Opýtal by som sa aj na to, prečo nie aspoň na 160km/h, ale dozvedel by som sa, že by bolo potrebné zrušiť priecestia. Radšej sa ani neopýtam, že kde je tých sľubovaných 200km/h
1. Úseky se za sebou zpravidla nerekonstruují z důvodu kapacity stanic mezi úseky.
2. Jó to vědí povolanější v Bratislavě.
3. Dúfam aj ja.
4. Museli byste koupit licenci.
5. Ano, tak to je.