Silniční dopravci: Dodávky nových kamionů se protahují, na staré chybí náhradní díly
Kamiony na Pražském okruhu D0. Foto: ŘSD
Nedostatek náhradních dílů ale třeba i maziv ohrožují údržbu a tím i provoz nových a zánovních vozidel.
To teda brzo pisete
My uz to pozorujeme pul roku novy kamion kdyz ted objednate tak dostanete termin 7/22 a to vam jeste predem reknou ze mate ocekavat zpozdeni 1-5mesicu
A co se tyce servisu tak dodavka nahranich dilu neuveritelne vazne jsou motory u kterych kdyz vam odejdou vstrikovace tak je dodaci lhuta 20tydnu do te doby stojite
Totéž u autobusů, spousta jich stojí a čeká na servis.
A šotouši jásají a vyrážejí čekat na vlečku do lomu na jogurty a čerstvé maso.
Ale prdlajs. Ekonomický cyklus stejně tak postihuje i vlaky.
Vlečka to nespasí, koleje jsou zapráskané osobkou a na nákladní dopravu tak nezbývají potřebné kapacity…
To já vím, ale vysvětluj to některým ultras, kteří by na koleje nejradši dostali i rozvoz pečiva.
škoda že šly hromadně do šrotu vozy Ds a poštovní/služební verze motorákových vozů….
naloží se rohlíčky do takové té klece na kolečkách, ve stanici bude čekat svižný pikolík s rampou na kolečkách, přijede s ní k dveřím Ds a lifrují to s vlakošem ven.
před nádražím čekají elektrovozíky a ty to rozváží do obchodů po městečku.
asi neuskutečnitelné, ale přislo by mi to u malých opakovaných doprav celkem fajn. v praze blbost ale nějak po venkově nebo i do okresních měst co nemají vlastní větší pekárnu, by to šlo
Takže počet rozvozových aut do obchodů zůstane stejný, jen pojedou z nádraží místo z pekárny. K tomu přidáme zaměstnance pro nakládku a vykládku vagónů, zaplatíme ten vagón, přidáme dovoz pečiva z pekárny na nádraží. Ale rohlík bude šťastný, že se svezl vlakem, a šotoušům bude chutnat líp jak mana nebeská. Bravo.
Bravo a ty rohlíky, které máte na krámě mezi 5. 6. ráno, tam budete mít mezi 9. a 10. O ceně už se raději vůbec nebavím. Jestli to nebyla ironie, tak byste se měl jít podívat, jak fungují věci v reálném světě.
zavedeme smíšené vlaky
Bublina splaskává.
Skutečně?
Jaký je momentální skluz v dodávkách nových vozidel pro osobní železniční dopravu v Česku? Jinde v Evropě to není jiné.
Přesně tak, nejsou kola, nejsou auta, nejsou vlaky, jen letadel je dost, zatím. Výroba vázne, není materiál nejsou lidi. Bude třeba snížit potřebu přeprav.