Silnice přes nádrž Nové Mlýny bude průjezdná nejpozději od 13. prosince
Rekonstruovaná silnice I/52 přes Nové Mlýny. Pramen: ŘSD
V příštím roce silničáři opraví objízdné trasy, které vedly přes Drnholec nebo Brod nad Dyjí.
hehehe… 2 roky plus 3 roky kecani jak je bridge kaput. kroupa a tok aneb pat a mat… to je divna mentalita
Dost mě překvapila zmínka o potápěčích, ale podle fotek na webu Zakládání staveb to brali opravdu z gruntu: https://zakladani.cz/cs/aktualne/aktualne-zs/rekonstrukce-piliru-silnicniho-mostu-nove-mlyny Zjevně ani spodní stavba mostu moc nevydržela…
Po skončení uzavírky trasy zmonitorujeme…
To jako že se během uzavírky kašle na (zákonem nařízené) prohlídky?
To asi ne, ale je přece snad logické, že ŘSD na své vlastní náklady opraví krajské komunikace do stavu jaký byl předtím, než na ně převedl dopravu patřící na silnici první třídy… A do toho patří jejich monitoring, aby snad náhodou neopravovali něco, co bylo rozbité už předtím, nebo až potom…
Bavorách?
jo Bavory.. drive tam zili Rakusaci
Chapu to spravne, že se otevře most a hned se to rozkope o kousek dál u Bavor?
Ono se to prostě nestihlo. Vždyť na to měli jen dva roky.
Tohle je totální vyhazování peněz, ten most se měl stavět rovnou jako dálniční pro budoucí D52 :-/
Pokud se to nezmenilo, tak on by mel slouzit dale na doprovodne komunikaci k D52. Ktera asi jeste chvili potrva.
nový most bude sloužit pro levou polovinu budoucí dálnice D52… v tomto úseku se ale s žádnou doprovodnou komunikací nepočítá…
Ostatně je to velmi snadno dohledatelné na webu ŘSD, stačí jen chtít a ne se jen domnívat…
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/85/infoletak_d52-prechod-VN-nove-mlyny.pdf
Ovšem na tomhle letáku je to úplně jinak: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/474/infoletak_s52-pasohlavky-most-52-059.pdf Přitom jeden je z února a druhý z dubna tohoto roku. Tak jak to tedy bude?
Priklanel bych se k variante z dubna. Na druhou stranu, dokud nebude vydane SP a nekopne se do zeme, tak se toho muze jeste hodne zmenit.
Asi jo. Tady je docela obsažná diskuse včetně argumentů pro a proti oběma verzím (estakáda vs. přisypání hráze) http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=89&t=334&start=950 Několikrát už se to převážilo na jednu a pak zas na druhou stranu. To by se ale dnes budovaná cyklostezka dostala do středního dělicího pásu dálnice. 🙂
Se casem zjisti, ze kdyz uz jsme to tak dlouho vydrzeli bez dalnice, tak to tak nechame a zustane jen I/52 🙂
Most se opravit musel a D52 ještě hodno dlouho z důvodu ekologistů nebude.
Spíš z důvodů impotentního státu neschopného vydat platné ZÚR, územko samotné, EIA, SP, ..