Silničáři zdemolují rampy přes trať na průtahu Třeboní, postaví nové
Silnice okolo Třeboně. Pramen: ŘSD
Úplné zprovoznění opravovaného úseku je plánované na druhou polovinu srpna letošního roku.
Úplné zprovoznění opravovaného úseku je plánované na druhou polovinu srpna letošního roku.
Smutny je, ze z jedny strany se do Trebone blizi prelozka I/34 od Budejovic, z druhe strany vede do Trebone 4pruh od Hradce a Suchdola a vsechno se to sjede na tom pojebanym kruhaci a v sezone to vytvori zacpy na kilometry. S tim by meli primarne neco udelat. ..
Ta křižovatka je reálně víceméně neřešitelná. Obchvat Třeboně není kudy trasovat a na rozšíření křižovatky není místo, a nějaké demolice okolní zástavby by byly velmi pravděpodobně neprojednatelné. Nějaká extrémní varianta tunelu pod Třeboní by byla složitá s ohledem na podzemní vodu a neúměrně drahá.
Resitelna samozrejme je. Zrusit pricny směr a tyto dopravni vztahy prenest přes prilehle ulice a MUK, jejíž most budou opravovat. Zrusit prechody a pesi/cyklisty prevest lávkou a průchodem ve valu.
Ta křižovatka mimo jiné nahrazuje chybějící rampu v MÚK I/24 x I/34. Obchvat, který by II/154 napojil přímo do té MÚK by dával smysl pouze v případě, že by ten MÚK šlo přestavět na všesměrnou křižovatku. Otázkou je nejenom proveditelnost přestavby MÚK, ale taky průchod II/154 kolem lázní.
Abychom si rozumeli: na miste toho kruhace by bylo mozne sjet od CB a najet na JH a sjet od od JH a najet na CB. Zbytek by musel jit pres prestavenou MUK. Ohledne pruchodu II/154 kolem lazni – myslite ul. Svobody kolem lazni Aurora? To byval puvodni vjezd do/vyjezd z Trebone na CB. Ta ulice kdyby se protahla k prelozce a udelala se na ni MUK, taky by to veci hodne pomohlo…
Ten kruhák s kaprem je vytížený i bez uzavírek. V létě to bude masakr tudy projet.
A aby byl chaos v Třeboni ještě větší, je uzavřena i Budějovická brána. Tedy jediná možnost dostat se mezi místními částmi města bude přez kruhový objezd, který je už tak značně přetížen dopravou. Výborné načasování uzavirek…
Jo, ten kruháč bude docela masakr, občas je ucpaný i bez těch uzavírek…
Důležité je, zda se domluvili se SŽ, která bude trať elektrizovat. Aby pak pár centimetrů nechybělo.
Dělat most potřetí během 35 let je silné kafe. Komunisti to postavili,1995-2010 se v tom vrtali, předložka se opravuje téměř ob rok a teď potřetí.