Silničáři zahájili stavbu obchvatu Dolní Lhoty mezi Třeboní a Jindřichovým Hradcem

Zahájení stavby přeložky silnice I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice. Pramen: ŘSDZahájení stavby přeložky silnice I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice. Pramen: ŘSD

Stavba obchvatu Dolní Lhoty navazuje na obchvat Stráže nad Nežárkou, který byl dokončen v roce 2007.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jaaa

Holt se stále jede v režimu „auta v současném objemu tu budou i za 40 let“.

Jiří Kocurek

Ještě jste zapomněl dodat, že po dostavbě obchvatu provoz v obci několiknanásobně vzroste

Diesel

Ne , v současném objemu ne. Ten objem každý rok roste a jelikož se na to myslí i do budoucna tak proto se ty silnice staví.

noerf

Ten obchvat Lišova a Štěpánovic bude čtyrpruh navazující na současnou komunikaci dvoupruh?

libor

plánuje se to v kategorii: S 11,5/80

libor

…což s ohledem, že hlavní tah ČB – Brno (Vysočina/Morava) vede již jinudy, by mělo stačit…

PetrN

asi ano, ale možná by vzhledem k celkovým intenzitám stálo za to mít aspoň třípruh 2+1 v kategorii S13,5 až do Třeboně. K výraznějšímu poklesu intenzit směrem na J.Hradec dochází totiž až za odbočkou I/24 na Suchdol a Rakousko… A ještě by teda bylo víc než žádoucí udělat něco s kruháčem v Třeboni, nejlépe asi přemostit v přímem směru vedení I/34…

Václav

Za komunistů se to plánovalo jako čtyřpruh. Dokonce jsem viděl v nějaké mapce, že to bylo označeno jako R 34. Ale myslím, že budou stačit dva pruhy, není tam žádné stoupání.

Pavel Mauric

Čtyřpruh v kategorii S 21,5/110 by podle mě měl být až do Třeboně.

Jakub

Prvních 300 m po MÚK Klaudiánka bude ve čtyřpruhu následně S11.5. Momenátlně se zpracovává dokumentace pro provádění stavby. Odevzdání konceptu 8/2021.

Jakub

*MÚK Klauda