- Silnice •
- Lidé •
- Infrastruktura •
- Zprávy
Silničáři z Ukrajiny? ŘSD chybějí hlavně řidiči velkých strojů
Silničáře ohrožují nezodpovědní řidiči. Ilustrační foto: ŘSD
Po dopravcích se začínají na Ukrajině poohlížet po nových zaměstnancích i státní silničáři. Ředitelství silnic a dálnic začalo sondovat možnosti
Na Ukrajině jsem kdysi potkal pána, který v Česku pracoval jako bagrista. Jednoho dne se bagr ztratil a pán musel náhle odcestovat do své domoviny. Nedávno jsem jej potkal znovu a prý už uběhla promlčecí lhůta, takže má nové angažmá. :/
Mám návrh – zrušit bezplatné VŠ vzdělání a vyházet polovinu úředníků.
Připadá vám že jednání na úřadech je příliš rychlé, že je chcete vyházet? A vysoké školy pouze pro bohatý je taky dobrý joke.
Váš návrh nic neřeší kromě vaší psychické úlevy. Na úřadech je obdobná situace jako u silničaru nejsou lidi a už vůbec ne mladí takže se zvyšuje průměrný věk, mladé holky se po mateřské nevrátí a kluci většinou za tabulkový plat ani nenastoupí. Placení za VŠ bych možná i podpořil ale že by to zvýšilo počet lidí pracujících v dělnických profesích je nesmysl.
Důležité je nepřipustit, že mnohé úřední agendy jsou zbytečné. Třžeba to, že DPH se řeší hend 3x – jednou pomocí EET, pak musíte na FÚ dodat evidenci téhož jako (tří)měsíční hlášení a potom ještě jednou daňové přiznání. Takový doktor pak vede agentu pro 10 až 12 státních institucí, kterého ji po něm vyžadují.
Lidi jsou, jen nikdo nechce ty lidi patřičně zaplatit a nejvíc jich přebývá ve státním správě na pozicích, které vytvořilo Babišstébacké ano za účelem šmírovaní a likvidace živnostníků a následné zachránění s nabídkou pracovního místa ve firmách agrofertu.
líp by se to vystihnout nedalo
Podle prvního Parkinsonova zákona roste počet úředníků zcela nezávisle na vnějších podmínkách.
Ještě bych se podíval na sociálku. On totiž takový Fero Horvát nikdy nepracoval, celoživotně pobírá sociální dávky.
Mezery vidí především v práci policie, která podle něj „není na dálnicích vidět“.
no jo no, když se nakupují stále jen nová a nová vozidla pro „skrytý dohled“ tak se nedivte že nejsou vidět, že jo. To se soudruzi dohodněte mezi sebou co vlastně chcete.
Dodržovat rychlostní omezení (ty značky u silnice tam opravdu nejsou jen tak)
ještě kdyby tam ty značky byly jen když se skutečně pracuje, byly taky řádně ukončené a podobně….
Ještě bych doplnil:
4) Udržovat bezpečný boční odstup, případně i změnit pruh… (Naštěstí to dost lidí už dělá)
Ty borce, co jedou vedle pracujících silničářů 130 místo 80, bych tam na den přivázal ke svodidlům, ať si to užijí.
Miras: Pod to bych se podepsal. Obcas mi prijde, ze nekteri lidi prestali pouzivat selsky rozum pri rizeni. Nekdy jsem jediny z peti aut jedoucich za sebou (s dostatecnym odstupem), kdo odboci do leveho pruhu nebo aspon uhne k odstupu. Ostatni jedou rovne jako trubky. A to zejmena kamiony, u kterych je potencial skody nejvetsi.
Jo kamion uhne do levého a pak sleduje, jak ho podjíždějí vpravo.