Silničáři opraví dálnici D1 u Kroměříže, provoz bude omezen. O vítězi rozhodly i termíny
Oprava dálnice. Zdroj: ŘSD
Řidiči musejí počítat s částečnou uzavírkou. Provoz povede po neopravované polovině dálnice v režimu 1+1.
To si dělá pan Mazal z ŘSD legraci ? Jak může vyslovit „hustý provoz“ v souvislosti s jakýmkoli úsekem D1 od Vyškova do Kroměříže ? 😀 Pán je odborník .. tahle část D1 je neskutečný propadák a vyloženě reklama na to nebudovat u nás vozovku s cementobetonovým krytem. Snad jiné budou zásadně kvalitnější.
Vždyť ta dálnice je teprve 15 let stará a ve srovnání s ostatními úseky D1 po níc skoro nic nejezdí
Na to, že tam není provoz zase tak zásadní, tak je to dobře rozbité. Za mě je teď nejhorší asi 242-244 ve směru od Vyškova, kde to skáče solidně…
Skôr by to chcelo opraviť úsek od Vyškova po Mořice, od Mořic po Kroměříž je to v lepšiom stave. A chcelo by to opraviť ešte pred tým, než sa dokončí obchvat Přerova.
Hustý provoz? Vždyť tudy až dosud téměř nic nejezdilo… Teprve poslední rok po zprovoznění průpichu v Přerově si tudy mnozí krátí cestu na Ostravu, aby s e vyhnuli čekání před Prostějovem na D46. I proto mě překvapuje, že ten povrch ani ne po 20 letech vypadá tak bídně. Ale ne v úseku Mořice – Kroměříž, kde se to bude opravovat. Tam je alespoň na první pohled úplně v pohodě. Problém je u úseku z Vyškova do Mořic, kde už jsou odfrézované mnohé spáry a vyplněné AB, což vytváří nepříjemnou jízdu. Beton je popraskaný a zralý na výměnu. A tam se… Číst vice »
Vyhnou se Prostějovu a pak stejně čekají při vjezdu do Přerova a jeho výjezdu. Si nic nepomohou, špunty na obou trasách.
To sice ano, ale za to je čeká pohodová jízda po poloprázdné dálnici, namísto přeplněné D46.
Alespoň ŘSD by se mohlo naučit interpretovat výsledky Celostátního sčítání dopravy, když je jeho zadavatelem… Věta „Frekvence dopravy v místě překračuje 16 500 aut všech kategorií denně, z toho více než 4 400 kamionů“ je velmi zavádějící. Jedná se totiž o 4400 „TV“ (těžkých vozidel) do kterých se ale řadí nepochopitelně i LN (lehké nákladní do 3,5tuny = velké, menší i skříňové nákladní dodávky s povolenou 130km/h), kterých je dokonce polovina (2250) z celkových 4400 TV, zatímco „kamionů“ = návěsových souprav či nákladních vozidel s přívěsem je celkem 1500 a zbytek jsou SN a TN (střední a těžké „krátké“ nákladní… Číst vice »
Chápu to dobře, že se beton přetáhne kobercem asfaltu? Občas tudy jezdíme, když stojí hanácká dálnice a některé úseky už jsou solidní tankodromu. To stejné D11. Občas si říkám, že by za to mělo ŘSD rozdávat poukázky na tlumiče, čepy atd:)
Tak co byste taky chtěl za 1500 Kč/rok. Kdekoliv jinde zaplatíte za dálnice násobně více. Jasně, máme tu Německo s bezplatnými stau dálnicemi, ale i na balkáně (třeba Chorvatsku) jen za 1 cestu od Slovinska po Dubrovník dáte přes 30 €, to máte za cestu tam a to samé pak zpět a dálnice bych řekl, že mají v horších parametrech než my.