Tunely výrazně omezují fragmentaci krajiny a také hluk na některých místech. Radši si ani nechci představovat, jak by to vypadalo, kdyby měl místo Lochkovského tunelu vzniknout zářez. V místech, kde je niveleta komunikace příliš hluboko pod terénem, jiné řešení ani není.
Ano, tam je tunel nezbytny… ja myslim, ze je treba zvazit vzdy zda je to nutne…
Ovsem nevidim zadny problem v jejich stavbe, naopak, casto mi prijde, ze se jim az prilis vyhybame, hlavne tem zeleznicnim, ktere muze razit TBM, zatimco u silnicnich promlem nemame i kdyz maji jiny prurez a jsou velmi drahe hlavne co se tyce technologii, jako je kanalizace, odvetravani…
Budte radi, ze na okruhu neprebieha udrzba na slovensky sposob, kedy sa obidve rury spolocne jednoducho uzatvoria a zriadia sa obchadzky po okolitych komunikaciach. Pri konfrontovani NDS (Narodna dialnicna spolocnost) clovek dostane odpoved, ze ide o bezny technologicky postup…
co tam furt delaj? v CH uzavrou vzdy 1 rouru a za 1 noc hotovo
Trouba nebo roura? V troubě se peče, troubové běhají kolem nás. Ale auta a vlaky snad pod zemí jezdí v rouře. Nebo se pletu?
Pletete se.
Na trubku se troubí, z trubek se dělá lešení…
https://www.prefa.cz/kanalizace/trouby/
… a ve Štramberku dokonce stojí Trúba.
„….. povede dvěma tunely“. A roura a trouba se dá takto opsat
Nebo třeba tubus. Ten je úplně jasný. Ale trouba zůstane troubou, ani troubit nemusí.
A tohle je přesně důvod, proč je lepší na významných komunikacích tunely nemít. Zářez u Lensedel se takhle pravidelně zavírat nemusí.
Tunely výrazně omezují fragmentaci krajiny a také hluk na některých místech. Radši si ani nechci představovat, jak by to vypadalo, kdyby měl místo Lochkovského tunelu vzniknout zářez. V místech, kde je niveleta komunikace příliš hluboko pod terénem, jiné řešení ani není.
Ano, tam je tunel nezbytny… ja myslim, ze je treba zvazit vzdy zda je to nutne…
Ovsem nevidim zadny problem v jejich stavbe, naopak, casto mi prijde, ze se jim az prilis vyhybame, hlavne tem zeleznicnim, ktere muze razit TBM, zatimco u silnicnich promlem nemame i kdyz maji jiny prurez a jsou velmi drahe hlavne co se tyce technologii, jako je kanalizace, odvetravani…
A co tunely na severni casti okruhu?
Na druhou stranu v tunelu nesněží. Což na Vysočině přínáší každoroční problémy.
Budte radi, ze na okruhu neprebieha udrzba na slovensky sposob, kedy sa obidve rury spolocne jednoducho uzatvoria a zriadia sa obchadzky po okolitych komunikaciach. Pri konfrontovani NDS (Narodna dialnicna spolocnost) clovek dostane odpoved, ze ide o bezny technologicky postup…