Silničáři chystají opravy mostů na D1 u Bělotína a Hladkých Životic, omezí provoz

D1 mezi Lipníkem nad Bečvou a Ostravou. Foto: ŘSDD1 mezi Lipníkem nad Bečvou a Ostravou. Foto: ŘSD

Silničáři mosty spojili do jediné zakázky s předpokládanou hodnotou 143 milionů korun.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zdenek

Minulou neděli jsem jel opět v useku Bělotín (exit 311) Ostrava a zpět. A musim říct, že ta údržba je tristní. Celé roky. RSD MSK na té dalnici neumi ani opravit vytluk, bude tam zase mulda místo díry. Minilou sezonu 2022 se začalo s opravami až na podzim. Ještě i teď je to misty vlnité, především pravý pruh. Měli by jít na zkušenou do Rakouska nebo Německa a učit se. Práce je mizerně odvedená, materiály asi též nic moc. Realita v ČR, bohužel 🙁

Uvědomělý občan

Uvědomte si, že po tomto úseku dálnice jezdí všechno to laciné z Polska za jih a západ a zároveň těžké huťařské výrobky z Ostravska…

zesp

Ty mosty nebyly v moc dobré kondici od začátku, alespoń ve směru do Ostravy, což byla ta první zprovozněná polovina dálnice. Velmi brzy se tam začaly tvořit výtluky, rolety a byly dost tvrdé přechody z mostu na normální povrch. Ono toto se více méně se týká celé té trasy mezi Bělotínem a Bravanticemi. Bylo to tenkrát hodně vypjaté a politický vyhecované, a proto to asi takto i s kvalitou dopadlo. Je tedy dobře, že byť po 15 letech, ale konečně se to napraví…

Ottis

Co přesně myslíte tím, že to bylo „vypjaté a politicky vyhecované“ a jak se to mohlo „projevit na kvalitě“?

Uvědomělý občan

Naopak toto byla nejkvalitnější část této dálnice, ale roky jsou tady, opravujou se daleko mladší úseky!!!

Živý Sheldon

Naopak toto byla nejkvalitnější část této dálnice, ale roky jsou tady, opravujou se daleko mladší úseky!!!

Uvědomělý občan

Je to nekvalitnější úsek ze všech částí D47

Lukáš

A to jako tech par set metru budou delat celou sezonu (nebo mozna dokonce pretahnou do dalsiho roku)??
Kez by sem prijeli Japonci jako konkurence… za tyden by meli hotovo

bkv

A ti Japonci by na týden zavřeli kompletně celou dálnici nebo by to dělali stejně jako je plánováno ve dvou etapách po polovinách dálnice?

Jiří Kocurek

Cementobetoný kryt za týden…

Radim

Super že se předchází chátrání mostů dobrou údržbou aspoň na dálnicích. Na druhou stranu, jak dlouho ten úsek stojí? Nemělo to vydržet bez opravy déle?

Poskok

Tak stojí to 15 let a myslím si, že vzhledem k provozu ta výdrž asfaltové vrstvy asi odpovídá… Ale možná ne, nejsem stavař.

Živý Sheldon

Přesně tak, uvědomte si, že se mění asfalt po 15 letech, při té příležitosti udělají také nové izolace, samotné mosty nikdo bourat a stavět znovu nebude.

Živý Sheldon

Mimochodem konstrukce takovýchto obyčejných železobetonových mostů bez nějakých trapných architektonických výstřelků vydrží navždy, nicméně kdyby se stavělo kvalitně, stavební firmy by za chvíli neměly co žrát a na to, aby se stavělo více, zase nemáme dostatečně rychle ouřady a k tomu ještě je náš národ zcela laxní vůči ekoteroristům!!!

Uvědomělý občan

Takové obyčejné železobetonové mosty mají vydržet na vždy, ale kdyby se dělaly kvalitně, za chvíli by stavbaři neměli co žrát a na to aby se zde stavělo více nových věcí, než jen zbytečně se opravovaly ty zánovní, máme moc pomalé ouřady a jsme zároveň laxní národ vůči ekoteroristům blokujícím stavby.