Silničáři budou od dubna opravovat D1 mezi Vyškovem a Kroměříží, zavřou exity
Stav dálnice D1 mezi Vyškovem a Kroměříží (březen 2023). Pramen: ŘSD
Provoz na D1 bude během prací veden ve zúženém profilu, podle potřeb stavbařů v režimu 1+1 nebo 2+2.
Na to, že je to relativně nová část dálnice mě nepřekvapuje nutnost opravy, ale její samotný stav. Nájezdy i sjezdy se opravují každým rokem, dilatační spáry také, svodidla z důvodu nehod – nutnost. V úseku Mořice – Kroměříž se začínají dělat podélné i příčné trhliny, díry. Ano, oprava je potřeba, životnost jsem očekával větší…
Když vezmeme v úvahu, jaký je tam provoz, tak je s podivem jak stav, tak to, že se už musí řešit oprava. Ty trhliny jsou super, jedna vlnka tam pěkně háže i při rychlosti 80 km/h…
No, tak připočítáme k tomu opravu mostu přes koleje ve Vyškově, kde bude úplná uzavírka a další část oprav na estakádě v Prostějově a můžeme se těšit na krásné a klidné měsíce na ucpaných objížďkách. Jupiii… 🙁
A mají to dělat stejně jako Správa železnic na Kozí dráze, nic neopravovat?
Pane Kocurku, nepíšu nic o neopravování. Stačilo by jen přemýšlet a koordinovat práce, aby nebyly 3 uzavírky a omezení vedle sebe.
Ano, v Prostějově už se těšíme na uzávěru třetí stavební sezónu v řadě! Pak bude cca rok pauza a začnou kutat existuje PV-sever u Tesca..
Exit
hlavně že za toto chtějí navýšit cenu DZ.Proste kde jinde než v ČR
Jasně, lepší nechat ve špatném stavu a neopravovat že?? Nebo opravit az tam bude dvojnásobný provoz po otevření useku kolem Přerova? Na zdražení dálniční známky není nic špatného, však se cena nezměnila už od roku 2012!!!
tam je totiz dalnice strasne stara a vytizena. :)) se zacala rozpadat v podstate sama od sebe.
To ale není důvod ty díry ignorovat.
Říkal jsem si kdy k tomuto dojde, naštěstí včas, důležité je to mít v cajku v čase otevření D1 kolem Přerova..
Jaká bude technologie opravy? Dojde ke zrušení CB krytu a nahrazení asfaltem / překrytí CB krytu Asfaltovou vrstvou? Nebo jen kosmetické opravy nejhorších míst?
Zachování CB krytu při tomto šířkovém uspořádání je z hlediska budoucích oprav problematické kvůli nemožnosti vedení dopravy 2+2, ale pouze 2+1 stejně jako u všech ostatních dálnic kategorie D26,5… S asfaltovým povrchem můžeme dělat 2+1/1
Oprava se týká pouze úseků s AB povrchem…