Siemens v Postupimi úspěšně představil automatickou vozovnu pro tramvaje

Autonomní tramvaj Siemens Combino v ulicích Postupimi. Foto: Siemens MobilityAutonomní tramvaj Siemens Combino v ulicích Postupimi. Foto: Siemens Mobility

Automatický provoz má výrazně ušetřit náklady, například na posun.

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Chronosphere

Tak automatizovanou vozovnu Evropa sestrojí,ale o kus dál jí natrhne p…l armáda v sandálech na mopedech….

Jiří Kocurek

Moped jede za 2 litry na 100 km a má nádrž asi na 2,5 litru. Další 4 litry se dají vézt v petflaškách po stranách batohu. Tím se dojezd prodlouží na 300 km.
To stačí aby se Ostravák doplácal do Prahy. Mohelničák ale bude muset vyšlapat, na to je Kozí dech slabý. … jako kozí dech.

Daniel

Tak to natržení není v důsledku vojenských schopností ale z hlediska strategické trpělivosti. Prostě ta armáda v sandálech má spoustu času a stačí si počkat, až nás to přestane bavit.

Dusanh

Možná je to proto, že rozhodující většina „Evropanů“ asi vozovnu schválí jako dorbý nápad, zatímco zabíjení lidí na druhé straně planety nikoli. A o tom to je. Protože technicky ty možnosti (zabíjet) samozřejmě máme, dokonce už to ani nemusíme dělat „ručně“.

Frantisek

Druhou stranu planety bychom ovšem klidně mohli nechat žít, kdybychom jejími zdroji „nepotřebovali“ mrhat na všechen ten konzum. Mimochodem, řešili už také poskytnutí první pomoci strojem, nebo je u tohoto zařízení jakákoli nehoda či jen nevolnost cestujícího vyloučena? Bude se každý problém řešit dálkově tak, jako se o to snažíme na železnici, až pak dlouhé hodiny (někdy i dny, týdny, měsíce…) nečinně stojíme? 🙂