Siemens prohloubil spolupráci s ČD. Dopravce rozšíří rozsah oprav vectronů
Lokomotiva Siemens Vectron v barvách ČD. Pramen: České dráhy
Nový kontrakt zahrnuje i vyšší stupně údržby než dosud.
Nový kontrakt zahrnuje i vyšší stupně údržby než dosud.
“Za rozšířením spolupráce stojí i objednávka padesáti lokomotiv Siemens Vectron MS pro rychlost 230 km/h. Ty budou dodávány od konce příštího roku”
Kde prosím budou jezdit těch 230? Co třeba čtvrtý koridor, který byl nedávno rekonstruován za stamiliony?
Vaše žena vám včera oznámila, že za 7 měsíců budete mít čtyřčata a vy stále trváte na tom, že byt 1+1 je pro dva i v padesátiletém výhledu perspektivní.
Špatně to chápete. Ve vaši analogii by to byl navrh-místo té 1+1, se nyní pojďme přestěhovat do 2+1, zatímco se nám staví velký dům, který ovšem další 3 roky nebude dokončen.
A jen doplním-na čtvrtý koridor se VRT vůbec neplánuje. Tak proč by tam nemohly jezdit nove RailJety aspoň těch 230?
Jenze lokomotivy se nekupujou na 5 let. Ty tu s nami muzou byt 20-30 let.
Ne 3 roky, správně je „Již brzy“
Ještě by bylo fajn koupit nove RailJety a začít jezdit těch 250 km/h-namisto čekání desetiletí na VRT.
A tu trať na 250 km/h postaíte … za 6 měséců?
Skvělé.
a Škodováci z Plzně nebudou mít co žrát… přitom umíme udělat podobnou Loko, ale u nás… škoda škody
omluva, patří to pod jiný článek
I tak nutno podotknout, že nacistické ochranářství snižuje kvalitu a zvyšuje cenu. Loko řady 380 je učebnicovým příkladem.
Imho si 109E ten hate nezaslouží. Management to sice sral od začátku do konce, ale na oněch soutěžních pravdách typu „Nevejde se tam ETCS“ nakonec není ani zbla pravdy. https://www.youtube.com/watch?v=OGZFzYfSK2I&t=1920s Být inženýrem, bylo by mi smutno stejně, jako když Siemens v 1996 odvezl z Plzně do Reichu kompletní archiv…
Nepopírám, že Vectron je dneska lepší produkt. Mrzí mne, že v tomhle státě už se nemá cenu vůbec o nic snažit. To už není ani poslední zhasne, tady se bude nadávat na to, že „by měl někdo konečně zhasnout“.
Jasně, leda tak papírovej model z ABC….
Škodovka vyrábí elektrické jednotky, tramvaje a trolejbusy.
A i to v kvalitě průměrné. Lokomotivy rozhodně nevyrábí a dle mého již nikdy vyràbět nebude. A pokud by s tím nedodělkem náhodou někde uspěla, což nehrozí, nikdy už nebude globální hráč a nezíská potřebná povolení.
Mohli by se zeptat u Poláků, jak se dělají mašiny a povolení do jiných států.
A na co? A kde ty Polské lokomotivy budou jezdit? V bývalém „východním“ bloku?? Nezlobte se, svět je jinde…viz Vectron z Traxx… na nějaké 380 zapomeňte…nikdo je nepotřebuje..nejsou lidi ani na údržbu vagónů, natož na výrobu nedodělků a paskvilů.
Rekordní nákup PKP Intercity. Od Newagu koupí až 95 lokomotiv na 200 km/h
Výrobce musí získat oprávnění k provozu vozidla v šesti zemích, kromě Polska v Německu, Rakousku, České republice, Slovensku a Maďarsku.
Jste zastánce názoru, že nemusíme nic vyrábět, kdy si to můžeme koupit, že…
Jistě…Vy víte, jak na tom zázrak od Newagu bude kvalitou, spolehlivostí, údržbou, výlony, spotřebou…sestavit něco umí každý (od toho jsme montovna), ale prodat to v takovém počtu, jako Siemens, Alstom atd….to už asi o něčem svědčí, že? Zatím Newag prodal jen u nich!! To zázrak Škody je „použitelný“ také jen u nás!!! A to ještě bídně, že? 😂
Jak na tom je, nevím, ale objevuje se na našich kolejích stále častěji.
I kdyby prodal jen u nich, ta čísla hovoří. A nejsou závislí na jiných státech.
Pochybuji, že by PKP IC chtěl mašiny, co mají plno poruch.
A ČD chtělo lokomotivy plné poruch? A co kvalita InterPanterů (když pominu ten strašný interier, co nesplňuje nic….). To také ČD chtěly. A nebudou li PKP opravovat u Newagu….budou jim zase lokomotivy deaktivovat? Koupil by jste něco (nebude li Vás do toho někdo nutit od toho, kdo se s Vámi kvůli neschopnosti soudí, či by Vám vypínal na dálnici automobil, nebo po vyjetí z jiného servisu, než jejich??? Pokud ano, nechápu Vás…..
A jen pro úplnost…nemyslím si, že bychom u nás dnes zvládly vyrábět to, co v Polsku. Je to bohužel jakási představa inspirovaná „první republikou“. Zde jsme jen odborníci na flákání, dotace, příspěvky a na to být bohatí bez práce…na rozdíl od těchto zemí, kde není hanba pracovat. Je to můj názor, ale nedostatek lidí na vše jiné, než prosklené kanceláře v Praze a příšerná infrastruktura (na co hlavně tři auta v rodině za mega a lokomotivy na 230 😂) mi dává za pravdu. Není se čím dávno chlubit…a teď mně klíďo umínusejte!!!!
No myslím, že ta fabrika z Plzně by měla mlčet.
A víte, že už nedělají ani polní kanony, ani pancíře pro Royal Navy? Dokonce ani traktory a už vůbec ne parní náklaďáky.
Fákt?? Super….