Siemens představil první vagón pro nové vídeňské metro bez strojvedoucích
Svařený a nalakovaný první vůz metra pro Vídeň. Foto: Siemens
Společnost Siemens představila první svařený a nalakovaný vagón pro nové soupravy vídeňského metra, které budou jezdit i zcela bez strojvedoucího.
Roztomilým paradoxem vlastně je, že až se otevře U5 (v rozsahu při zahájení provozu), bude se jednat vlastně jen o pár stovek metrů nové trasy. Reálně se totiž staví především U2, neboť U5 přejde v úseku Rathaus – Karlsplatz do trasy stávající U2, zatímco U2 se od Rathaus vydá zcela novou trasou (prozatím) na Matzleinsdorfer Platz a snad někdy v budoucnu i na Wienerberg. Na trase U5 bude v okamžiku spuštění provozu nový jen kratičký úsek Rathaus – Frankhplatz (ke staré AKH). A než U5 dosáhne 17.Bezirku, budu pravděpodobně už v penzi (chybí mi 28 let). Plán sice říká, že… Číst vice »
Do země se už docela koplo, vždyť jsou na té stránce, kterou zmiňujete, fotky tunelovacích strojů a příští rok začíná 2letá výluka na U2 😃
Pozor, píšu o úseku Karlsplatz – Gudrunstraße! Tedy stávající U2 a budoucí U5. Tam se rozhodně do země nekoplo a bůhví, jestli někdy kopne 😄
No, tam asi metro nikdy nebude😅
Prosím o kontrolu posledního odstavce. Moc nedává smysl ☹️.
Prosím o kontrolu posledního odstavce. Moc nedává smysl 🙁
už snad ano, díky.