Siemens představil první vagón pro nové vídeňské metro bez strojvedoucích

Svařený a nalakovaný první vůz metra pro Vídeň. Foto: SiemensSvařený a nalakovaný první vůz metra pro Vídeň. Foto: Siemens

Společnost Siemens představila první svařený a nalakovaný vagón pro nové soupravy vídeňského metra, které budou jezdit i zcela bez strojvedoucího.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Hanzal

Roztomilým paradoxem vlastně je, že až se otevře U5 (v rozsahu při zahájení provozu), bude se jednat vlastně jen o pár stovek metrů nové trasy. Reálně se totiž staví především U2, neboť U5 přejde v úseku Rathaus – Karlsplatz do trasy stávající U2, zatímco U2 se od Rathaus vydá zcela novou trasou (prozatím) na Matzleinsdorfer Platz a snad někdy v budoucnu i na Wienerberg. Na trase U5 bude v okamžiku spuštění provozu nový jen kratičký úsek Rathaus – Frankhplatz (ke staré AKH). A než U5 dosáhne 17.Bezirku, budu pravděpodobně už v penzi (chybí mi 28 let). Plán sice říká, že… Číst vice »

Jan Pytela

Do země se už docela koplo, vždyť jsou na té stránce, kterou zmiňujete, fotky tunelovacích strojů a příští rok začíná 2letá výluka na U2 😃

Martin Hanzal

Pozor, píšu o úseku Karlsplatz – Gudrunstraße! Tedy stávající U2 a budoucí U5. Tam se rozhodně do země nekoplo a bůhví, jestli někdy kopne 😄

Jan Pytela

No, tam asi metro nikdy nebude😅

LiborV

Prosím o kontrolu posledního odstavce. Moc nedává smysl ☹️.

LiborV

Prosím o kontrolu posledního odstavce. Moc nedává smysl 🙁