Severní trasu Praha – Ostrava čeká měsíční objížďka kvůli opravě silnice přes Červenovodské sedlo
Silnice I/11 u Červené Vody. Foto: Google Street View
Auta nad 3,5 tuny čeká o 40 km delší objízdná trasa.
Auta nad 3,5 tuny čeká o 40 km delší objízdná trasa.
Jen takova technicka, severni trasa Praha-Ostrava je spis D11, D/I 35 a D1 (a jizni D1 pres Brno, D46, D35, D1). I/11 okolo Cervene Vody ma opravdu funkci regionalni mezikrajske spojnice – spojka KHK a PAK se severem OLK/Jeseniky.
už teď je po 14 hodině Lanškroun krásný parkoviště
By mě zajímalo kolik aut v roce 2022 jede po 1/11 Praha – Ostrava, řekl bych že se to číslo blíží limitně k nule.
Aut tam tolik možná nejezdí, ale za to se tam na jaře a v létě jezdí kažý víkend MotoGP.
Vyletnici s veterany? Motorkáři?
Klasicky tranzit to nebude, není důvod.
Sčítání dopravy 2016 uvádí na úseku Červená Voda-Jablonné nad Orlicí 147 návěsových souprav za pracovní den, náklaďáků celkem 417.
Takže tam někdo jezdí, odkud a kam se z toho nepozná.
Psal jsem kolik aut dnes jede celou trasu po I/11 Praha – Ostrava?
To že je silnice používaná pro lokální přepravní proudy je každému jasné.
Jednou jsem tudy měl Praha – Bruntál, krásná kochací jízda horami.
Ale z Prahy do Ostravu by mě tudy jet nenapadlo ani náhodou. 🙂
Červenohorské sedlo je snad trochu jinde ne?
aha pardon, vodské:))
Taktéž jsem napoprvé myslel, že se jedná o Červenohorské sedlo.
tato horska trasa je jen dalsi pomnicek edvarda benese a jeho kamaradu, podobne jako bizarni zeleznice pres nizke tatry na slovensku…
Slo by to trochu rozvést prosím? Díky