Šest týdnů do otevření. Nejsložitější most na D35 už dostává konečný povrch
Pokládka asfaltu na mostě v Uhersku přes železniční koridor. Foto: ŘSD
Téměř hotová je i nová odpočívka Dolní Roveň, v nájmu ji bude mít Shell.
Téměř hotová je i nová odpočívka Dolní Roveň, v nájmu ji bude mít Shell.
Už aby to bylo… I když i ten současný kousek do Časů vyřešil ten nevětší problém severní trasy – dostat se nějak rozumně na druhý břeh Labe… Nedávno jsem zrovna projel úsek z Jaroměře až do Časů a je to paráda:
https://youtu.be/7kJ-fOgXEJQ
A stahovačka (+ PJ 120, ale to vem asi čert) musí opravdu pořád ještě být…?
Nedávno jsem přemýšlel, jestli se stát, potažmo EuroOil, účastní soutěží na odpočívky nebo ne. Neví někdo?
Ano, v roce 2018 Čepro a.s. vyhrálo soutěž na obě strany odpočívky D1 Křenovice, kde mají od roku 2019 v provozu čerpací stanice.
Ještě předtím nahradilo Čepro Shell na oboustranné odpočívce D1 Antošovice.
Mimochodem u těch Křenovic to sou jedny z mých nejoblíbenějších benzinek, dobrý kafe, dobrý jídlo, fajn personál.. když jedu kolem, tak se stavuju skoro vždycky i když nepotřebuju plnit..
Díky! Přijde mi totiž škoda, že vzhledem k hustotě sítě ČS není EuroOil více zastoupen. Pořád jen Shell, Mol a Benzina. Ale chápu, že konkurovat takto velkým hráčům musí být těžké..
Jo, taková ONO benzinka na dálnici, to by museli asi za chvíli udělat kolektor 😀
Mohu Vám říct, pane kolego, že ČS bude provozovat SHELL. Neptejte se jak to vím, prostě to vím ….
taky jsem si to v článku přečetl
Je známo kdo byli zájemci o provoz odpočívek? Vybírá se podle nejvyšší nabídnuté ceny nebo jsou i jiná kritéria? Že kolem dálnic mají odpočívky/čerpačky v nájmu stále stejné společnosti… 🤔
Mluvil o tom pán z ŘSD v posledním podcastu, je to podle ceny, ale nově začínají zapracovávat i požadavky, aby např. byla v provozu i restaurace (čerpačky se prý hlásí vždy, o restaurace od covidu není zájem).
Škoda, že už žádné další úseky již nejsou ve výstavbě. Všechno to hrozně trvá, stavit po jednom, když se zadaří, tak po dvou, je prostě pomalé.
Zas na druhou stranu je nesmysl čekat s pokračováním, až budou mít stavební povolení další úseky. To by se nepostavilo nic. A čekat s otevřením do jara, kdy se začnou stavět další úseky?
To není tak úplně pravda, že další úseky nejsou ve výstavbě. Na úseku Hořice-Sadová probíhá skrývka ornice a záchraný archeologický průzkum a stavba samotná by měla začít za necelý rok,na dalším úseku Sadová-Plotiště je vykoupeno cca 90% pozemků a stavba se snad rozběhne do konce roku 2023. Úsek Ostrov-Vysoké Mýto má vykoupeno asi 55% potřebných pozemku a stavba by mohla začít na jaře 2024 a tunel Homole který je součástí tohoto úseku ale bude stavět zvlášť tak se stavba rozběhne příští rok. Úsek kolem Vysokého Mýta se začne stavět příští rok,je vykoupeno cca 90% pozemků. Navazující úsek mezi Mýtem a… Číst vice »
Ano, máte pravdu.. Jsou to nicméně stavby, které se teprve rozejdou, tak jsem myslel svůj originální komentář. Uvidíme, co se podaří příští rok skutečně začít stavět.
To sice ano, ale zrovna u D35, kdy je záměr znám dlouho dopředu a významnější zásek se spory byl pouze u Litomyšle se mělo docílit překryvu, kdy by navazující úsek měl začít ještě před ukončením předešlého… u Homole se začala inženýrská činnost o dva roky později bez vážnějšího důvodu.
Výborně. Jen tak dál až do Mohelnice a do Liberce.
Ale jsem zvědav, jak to bude s úsekem Úlibice – Turnov. Jestli se zůstane u plána na lepší „jedničku“, nebo tam nová dálnice nažene větší provoz a bude se po přeprojektovávat na něco lepšího.
Nebude. Heslo „přes Český Ráj dálnice nikdy nepovede“ se ničím přebít nepodaří. Nebude tam ani čtyřpruh v celé délce. Je to stejné jako s D11 za Trutnovem, taky se v budoucnu budou všichni divit, koho napadlo postavit to v D21,5. A Janeček se bude dál tvářit jako by nic.
Původní termín zprovoznění byl spolu s předchozím úsekem Opatovice-Časy 21.12. 2021,pak 8/2022 a nakonec až 22.12. 2022
Oprava, původní termín byl 15.12. 2021.
Charakteristické, zkráceno do 3 písmen ŘSD…
Měli problém při stavbě mostu, stavba stála a zjišťovalo se proč poklesla mostovka. On to byl vadný montážní prostředek.
Ovšem charakteristické je:
a) nadávající věděli, že je to špatným podložím
b) nadávající věděli, že se to má stavět jinudy
c) nadávající věděli, že jim by se to nestalo
d) dnes nadávající vědí, že za chybu prováděcí firmy může ŘSD,
e) kdyby stavbu vedli oni, tak by se to nestalo
Co to bylo ten vadný montážní prostředek?
Kdyby to bylo tak ojedinělé, jak se snažíte naznačit, neměli bysme my nadávající co dělat. Problémem je, že u ŘSD je to spíše pravidlo. Netuším jak dlouho se řeší vadný montážní prostředek, ani čí je to chyba, ale jako daňového poplatníka mě to při ročním zpoždění ani moc nezajímá…
Šest týdnů mi vychází někam před Silvestra. Asi hodlají pracovat i přes svátky…
Datum otevření už je hodnou dobu dané – 22.12.2022
Tak to je super, tohle datum je u silničářů hodně oblíbené…
u silničářů? těm to je s největší pravděpodobností celkem jedno, ale komu to není jedno, tak jsou POLITICI!