Série poruch trakčního vedení komplikuje provoz, Berliner jede přes Všetaty
Vlak EuroCity Praha - Berlín - Hamburk nasazují České dráhy jedny ze svých nejlepších vozů. Foto: České dráhy
Provoz na české železnici komplikuje dnes porucha trakčního vedení na dvou vytížených místech. V jednom případě přinese i netradiční podívanou
A pak ještě srážka rychlíku se škatulí.
Prej to bylo stržený v Hněvicích na zhlaví, ale nevím na který straně.
Tak jsem stál na závorách v Horních Počernicích a zrovna projížděla klasická souprava tak si říkám proč ten Hradečák tam má Veselí nad Moravou. Tak jsem si to uzavřel, že blbost na obratu. A hele on odklon. Těm odklonům tedy určitě nepomohlo snížení rychlosti v Horních Počernicích u závor. Když závory zvedli tak jen v Horních Počernicích byli po příjezdu tohoto vlaku obsazené všechny koleje, což se jen tak nevidí. Mimochodem proč Berlinery a RailJet neposlali z Kolína přímo přes Lysou do Ústí nad Labem a nepřistavila se zde náhradní souprava nebo přestup do odklonových vlaků. Případně to poslat přes… Číst vice »
Odklánět přes Lysou by znamenalo ještě větší upozornění neboť je vyloučen úsek Lysá- Čelákovice vzhledem ke stavbě mostu přes Labe. SŽ nechala postavit provizorní odbočku Káraný ale i tak se tam nevejde více vlaků. Dokonce některé pravidelné vlaky musely být zrušeny. Jak bys tam pak chtěl nacpat další odklonové?
Karaný není provizorní odbočka, ta zůstane natrvalo.
Proč to logo hasičů vypadá jak nějaká opice?
Je to letosni poradne vedro, takze trolej dost pracuje a protahuje se. Pocet techto zavad v tento jeden horky den spise hovori o zanedbane udrzbe trakcniho vedeni.
Mezi Roudnicí a Hněvicemi to spadlo už ve středu brzo ráno. Dokonce je u Záluží docela slušně ohořelá protihluková stěna. Tak nevím co se tam děje.
Rád bych viděl magora, co dá na takovýto věcný, normální koment palec dolů.
Kde to od Kralup strihne na pravy breh? To jej mohli rovnou hodit na trat Vysocany-Vsetaty… I kdyz preprazeni lokomotivy neni asi takovy problem…
Z Kralup do Nera a Všetat. Z Vysočan 070 pořádně nevyjezdis, nemáš kde křižovat. A vlastní frekvence trati už moc další provoz neumožňuje.
hele hoši, zrovna jsem tím jel 😀 z kralup to hodilo zpátečku do všetat, tam přepřahování lokomotivy a dále na neratovice, mělník, litoměřice atd….
přes Ústí nL západ?tam byla záse úvrať? A Ústí hl.n. už pak zase v pořadí jako z Prahy?
Mimořádnost v provozu
Trať 011 | Praha hl.n. – Kolín
V úseku: Praha-Libeň – Praha-Běchovice
Probíhající mimořádnost
10. července 2020
17:28
10. července 2020
19:28
Hlavní město Praha
Následky srážky vlaků
Obecné opatření v dálkové dopravě
Provoz zastaven.
Obecné opatření v regionální dopravě
Provoz zastaven.
Poznámka
Střetnutí osobního vlaku s vlakem R 989 ve stanici Praha Běchovice.
Probíhá šetření mimořádné události.
Podle webu ČD se v Běchovicích srazil R 989 s osobním vlakem, takže tam bude zřejmě neprůjezdno velice, velice dlouho.
https://www.cd.cz/jizdni-rad/omezeni-provozu/mimoradnost/26721/
Berliner jede zpožděný levobřežkou ku Praze… teď jej jen otočili v Ústí…
Berliner stojí v Roudnici…čeká se, co bude dál…
Berlinerů jede víc 😉
Ex175…vyrazil z Roudnice…18:20
…tenhle se měl točit na Všetaty, nakonec jen Vectron v Ústí objel soupravu….
no já myslím, že se musela udělat pořádná fronta vlaků za sebou, do toho krušnohory a rychlíky labe….
RegioJet má tři dieselové lokomotivy, takže ten má o problém postaráno
A kde má třetí lokomotivu. Pokud vím, tak ma dvě pro posun mezi depem, servisem a pro doplnění vagónů na hlavním nádraží.
Prasátko, ale je pravda že ono asi nemá „technickou“
Přesně tak
Zpoždění přes hodinu – budou ČD vracet 25% jízdného?
Když si o to požádáte
A budete na to mít nárok 🙂
A proaktivně personál dopravce nic nenabízí? Jak by jeden čekal od takového solidního a zavedeného dopravce.
Ten má už tak plné ruce řešení nastalé situace než aby naštvaným cestujícím něco nabízel. Zkuste standardní reklamační postup, nákupem jízdenky a nástupem do vozidla jste přece souhlasil s SPPO.
Klasická odpověď od režijkáře, nebude se s kaštanstvem babrat.
Navíc dopoledne střet s osobou v kolejišti v Bílovicích nad Svitavou.
Dnes je to takové zážitkové prázdninové cestování…
Já bych raději místo prázdninového zážitkového cestování moderní funční a dochvilnou železnici.
Neodpustím si malé srovnání:
Praha-Č. Třebová 164 km 2 koleje
Wien-Linz 185 km, 4 koleje (75 min)
Praha-Brno D1 4 pruhy
Wien-Linz A1 6 pruhů, po modernizaci.
Praha – Česká Třebová (cca 90 min)
ČD 219 Kč,
RJ 179 Kč
Wien – Linz
OBB 38,50 Eur (cca 1000 Kč, 79 min)
Westbahn 24,9 Eur (cca 650 Kč, 108 min)
Možná existuje nějaká skrytá levnější nabídka, ale tu jsem nenašel. To radši pojedu po dvou kolejích, ne? 😀
Tak u nás je konkurenční boj
no z Lince do Vídně/Salzburku doporučuji koupit lupen z území ČR např, České Budějovice nebo Velešín město, cena 388Kč tuším že 14 euro, ale jen s OBB a po Rakousku s volným výběrem vlaků… 🙂
A lze to takto koupit i v Rakousku?
(A pokud ano, kolik Rakušanů to takto „řeší“ – a má vůbec potřebu to takto řešit?)
U DB Wien – Bayerisch Eisenstein za 30 €
Österreich ÖBB Card za 1880€ na rok.
A kolik je to pro Rakušáky, při jejich platech? 🤔😉
Typická mzda v Rakousku je 3800 € za měsíc, je to medián, polovina si vydělá víc, polovina míň.
Medián mzdy v ČR je 29300 Kč za měsíc. Takže rakušan v Rakousku platí o něco víc, ale v cíli je rychleji. No a RailJet nebo ICE je přecijen lepší než reko Béčka.
Teda nevím o tom, že by ICE byl starý poruchový šrot (Jančura to ještě nekoupil). 😀
Jen lehce doplním:
Dnes Innsbruck-Ostrava na můj vlak 2.tr 1500 Kč, 1tr. 1900kc.
To samý na ÖBB
117€ 192€
Jj, léto v plném proudu.
Rakousko- odjakživa bez komunismu,
Česko- 31 let bez komunismu, avšak stále s komunisty!
A aby toho nebylo málo: Dva vlaky se v pátek odpoledne srazily v Běchovicích u Prahy. Projíždějící souprava narazila do vlaku, který přijel po dřívější nehodě pro cestující z odstaveného Pendolina. To předtím srazilo na trati chodce. Tři vagóny vykolejily …
A railjet který jede za půl hodky pojede taky pres Neratovice? To bude zajímavé…
no, to bude 😃 asi není náhoda, že k poruše trakčního vedení dochází vždy v horkých dnech, takže v létě prakticky pořád?
Tak nakonec nepojede a bude asi vyčkávat….ale sranda by to byla kdyby ho táhnul brejlovec….
Brejlovci nejsou vytahneme zamraču z kopřiv. Ať už ČD a Cargo nic neruší a poléči to co ještě je schopný se hýbat a je nezávislé trakce. Ať je vůbec čím jezdit.
To si snad pojedu vyblejsknout – RailJet v Úžicích 😀
Sakra, mohl jsem mít zážitek.. Kdysi jsem tu viděl projíždět elektrickou lokomotivu.
Tak třeba jindy. Ale ne že bych si (jim) to přál.