cargo

Šéf Salini Impregilo o D3: Problémy jako na Slovensku nečekáme, absolutně ne

D3 u Budějovic staví Salini Impregilo a Doprastav. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářD3 u Budějovic staví Salini Impregilo a Doprastav. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Italská společnost Salini Impregilo (ve sdružení s Doprastavem) v těchto dnech zahajuje stavbu jižní části obchvatu Českých Budějovic na D3.

Zpět na článek
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
mfr

A já doufal, že ten Salini bude v Pisárkách s Vodou s Čečic stavět ty šaliny…

liberal shark

Rozumím tomu dobře, že nemají připravené lidi ? Aby nenarazil, až bude shánět ty subdodavatele.

Václav Novotný

Hyn sa ukáže…

Vít

Snad nebudou jak Toto Construkcioni, nebo jak se to píše, co nedotahli do zimy D1 u Humpolce.

Most

Ty problémy v SR mu věřím. Z vlastní zkušenosti v odlišném oboru, v jiném objemu, ale principiálně stejné. Prostě zvláštní mentalita za řekou Moravou.

MilanK

Italská mentalita je taky nějaká. Ty prolémy v SR mu věříte, protože máte určité předsudky, a tudíž tomu chcete věřit. Pro objektivní názor je ovšem potřeba minimálne i pohled z druhé strany. Realita je taková, že Italové uvěřili, že 8 km dálničního tunelu zvládnout i se ziskem postavit za relatívně málo peněz. Nezvládli, neplatili subdodavatele a s ostudou byli odejiti. Navíc, povyšovat se a moralizovat o dálničním a silničním stavitelství z pozice občana ČR je přinejmenším úsměvné. Vždyť se tady 10 let téměr nic nestavělo. Prodloužená Rudná se staví už snad 8 let. Na D8 se sesunul kus dálnice. S… Číst vice »

železničář v důchodu

„Italská mentalita je taky nějaká.“
Souhlas: Italy bych za vzor spolehlivosti rozhodně nepokládal. Ale skutečně platí i to, že Slováci jsou proti Čechům v mnohém opravdu dost jiní.
V případě takovéhoto „obchodu“ ale nejde prioritně o mentalitu národa, ale o solidnost a spolehlivost konkrétních lidí ve firmě – a ty nezáleží ani zdaleka jen na „mentalitě národa“: vzpomeňte například na působení „západních“ osob ve vedení našich podniků už hned od 90. roků minulého století až po současnost.

Most

Nepovyšuju se a už vůbec ne z pozice občana ČR ve vztahu k dálničnímu stavitelství. Pouze mám v jiném oboru obdobné zkušenosti, jaké pán naznačuje v odpovědi na otázku „V čem byl problém ?“ Pro úplnost, že mám dobrou možnost srovnání, mám v tom samém oboru zkušenosti i v ČR, kde je situace diametrálně jiná (řádově lepší).

MilanK

„Prostě zvláštní mentalita za řekou Moravou“ je zcela jednoznačně povyšování. Implikuje, že před řekou Morava (ČR) je mentalita normální, za ní (SR) nikoliv. Nevymlouvejte se. O Vašem osobním problému na Slovensku nic nevíme. Možná je to pravda, možná ne, možná to taky vidíte svou optikou a realita je někde jinde, možná se nejedná o srovnatelnou věc. Neřekl jste žádné detaily a je irelevantní se o tom bavit. O čem se můžeme bavit jsou dálnice, o tom je tenhle portál. Šéf firmy, která něco nezvládla, logicky neřekne že je to jejich vina. To ale není dostatečný důvod na víru. A paradoxně… Číst vice »

Most

Tento portál je pouze o dálnicích ? Myslel jsem, že je obec o dopravě. Jinak vám samozřejmě závidím množství volného času, že napíšete románovou analýzu na celkem stručný výrok, že respondentovi v rozhovoru „věřím“ kvůli vlastní zkušenosti.

MichalM

Souhlasím, na Slovensku se dálnice staví tempem poměrně závratným, což naznačuje mj. i to, že to mají organizačně a procesně zvládnuté.

Záseky na slovenských dálničních stavbách srovnatelné s Českem – D3, D35, D11 nejsou mi známy…

Jaroslav

Toto podle mně není rozhovor hodný tohoto webu. Vypadá to spíše jako krátký PR „článek“ napsaný formou rozhovoru.

Drtikol

Tak on samozřejmě česky neumí, takže se museli pokládat jednoduché otázky a asi během klepání na kámen nebyl prostor na delší rozhovor.

Jaroslav

Děkuji za Vaše vyjádření, nyní to dává větší smysl.

železničář v důchodu

„rozhodně se nedá říci, že plane láskou k novinářům“
Ani se mu vůbec nedivím: když ta firma měla „neutajitelné“ problémy v sousedním Slovensku, asi oprávněně očekává jízlivé otázky zejména některých rádoby „investigativců“ z různých bulvárních plátků …

MichalM

Bulvární plátky chodí na poklepávání kamenů dopravních staveb?

železničář v důchodu

Možná častěji a intenzivněji než ty „nebulvární“.